Inlägg från: Mami2013 |Visa alla inlägg
  • Mami2013

BF i oktober. Någon som vill följas åt?

LinnElin, skönt att du kan ta tid med kort varsel! Då hoppas jag att du får en tid så snart som möjligt ;)

Blobba haha jag fick också min när jag skulle torka mig :-P tyvärr redan i v 32 så min har väl återbildats... Men hoppas för sig att det sätter igång :)

• Mami2013

Oj här har det varit aktivitet idag ser jag :) missat massor känns det som!
    Hoppas ni har haft en bra dag tjejer! Tar gärna emot film/serietips jag med ;) läser en del också och just nu är det en bok som heter Synda. Har precis börjat så får se om den är bra! Skulle tydligen vara lite i stil med 50 shades of Grey :) och den serien gillade jag :)

• Mami2013

Ja just det Anansie :) dom tipsade du om till mig tidigare! Haha tack för påminnelsen, minnet existerar knappt just nu! Ska skriva upp namnet och kolla hennes böcker :) har hon gett ut många?

• Mami2013

Jag googlade henne precis och hittade henne på bokus :) de verkade jättebra, en serie i min smak så jag tänkte beställa hem några av dem! älskar deckare och sånt!!
    Haha du måste gilla dem om du ska läsa dem igen :) härligt att höra!!

• Mami2013

Ska jag absolut göra ;) såg att de var märkta i den ordningen dom kom ut så det blir lätt att få dem rätt!

• Mami2013

Grattis Wannabemom :) häftig förlossning :) skönt att allt gick bra och att du ändå hann in!!

Ss85, lycka till nu!! Hoppas det kommer igång snart :)

• Mami2013

Åh vad spännande Ss85! Blev bara lite nyfiken, kom det mycket vatten? :) när mitt vatten gick så kom det mycket, men hört att det kan va olika... Haha va gör man då, bara att börja torka?! Dum fråga kanske... Men jag har varit på fl redan när vattnet har gått!

• Mami2013

Åh jag måste bara berätta, vi har fått en ny liten barnklädesbutik i min lilla stad. En Villervalla-butik. Jag har aldrig varit sådär jätteinsatt i just det märket. Men så var jag och mamma där idag och kollade in butiken (den öppnade den 5 okt) och jösses vad mycket söta kläder det fanns. Inte bara dyrare, utan även "normalpriser"! Lilleman fick en mysig fleecefilt av min mamma :)

• Mami2013

Blobba, ja plyschbyxorna ser underbara ut :) och sen, som du skrev, färgerna! Love!! Jag sa till mamma att det hade suttit fint med ett presentkort där när min dotter fyller 3 nu i november :)

• Mami2013

Haha ja det gäller att ha nära till toa eller handdukar då alltså ;) har köpt hem nattbindor för att ha efteråt, smart å ha dem hemma nu då, ifall att vattnet skulle gå!

Hur går det för dig nu då Ss85? Fått några mer känningar?

Svar på tråden BF i oktober. Någon som vill följas åt?