Inlägg från: Mami2013 |Visa alla inlägg
  • Mami2013

BF i oktober. Någon som vill följas åt?

LinnElin, ingen aning faktiskt. Min kompis åkte hem redan efter 6 timmar, men hon var snabb hem med första barnet också. Men jag har som sagt ingen aning. Fick vara på Neo med sonen i 10 dagar och med dottern på BB i fem dagar... Hoppas iaf få komma hem snabbare denna gången!

• Mami2013

TessTessan skönt att det inte var så obehagligt för dig! Fick du nåt exakt datum för snitt eller sa dom bara att det skulle bli i vecka 39? I vilket fall så är det ju inte långt kvar :)

Åh vad kul Anansie att åka till gekås :) jag var där i somras, skulle gärna åka igen om jag orkat! Säg till mig om dom har mkt fint då!? ;) blir det babyshopping?

• Mami2013

Eller hur, visst är det bra med dagiskläderna där :) förra året fyndade jag fleecefodrade regnställ för 99kr! Och dom höll både kyla och väta borta! Men så finns det ju så mkt annat fint också :) vi bor ungefär 1 1/2 timma bort men det blir att man åker dit minst två ggr om året. Julklappar är ju asbra, iaf om man är ute efter leksaker!

• Mami2013

Spännande Sara b 79 :) lycka till!! Är du nervös? Hihi många oktober bebisar som blir september bebisar :)

• Mami2013

God morgon tjejer :)

LinnElin, jag med! Hoppas verkligen att han har kommit nu och att hon får mysa med honom :)

• Mami2013

LinnElin, nej jag har inte fått ett enda samtal... Och jag har varit sjukskriven sedan i slutet av augusti! Men en annan sak jag undrar över som har med sjukskrivning att göra.. Läkaren skickar ju in intyget, men behöver man själv skicka in nåt?

• Mami2013

Åh stoort grattis Lyckan 382 :) skönt att ni mår bra trots en långdragen förlossning!!

Åh så mysigt med alla bebisar som föds nu!!

Anns, håller med dig - det hade varit himla kul att läsa alla förlossningsberättelser :) och veta hur det gått för alla!

• Mami2013

Nu rullar det verkligen på med barnafödandet här i tråden! Riktigt kul :) och det gör ju att man längtar oerhört mkt efter att det ska bli ens egen tur!

Idag har jag och tösen tjejkväll med godis och film. Hon valde första bästa hyrfilm med rosa på och det resulterade i "Barbie och de magiska ballerinaskorna" :) sambon och pojken är iväg på bio och kollar på Disneys Flygplan.. Riktig myskväll här med andra ord :)

• Mami2013

TessTessan, åh vad skönt med datum nu :) då är det verkligen beräkning för din del!! Spännande!

Lullabay, vad skönt att se din BB-väska-lista :) tror jag har packat ned lite väl mkt... Men jag brukar ju få stanna ett par dagar så bättre med för mkt än för lite iofs... Även skönt å höra om amningen! Mitt hallonbladste ska komma när som helst så jag hoppas att det kanske kan hjälpa. Men jag läste att det ska hjälpa kroppen med läkning osv efter förlossning! Och det är ju bra i så fall :)

Svar på tråden BF i oktober. Någon som vill följas åt?