Inlägg från: Mami2013 |Visa alla inlägg
  • Mami2013

BF i oktober. Någon som vill följas åt?

Novembermommy med sonen,som ju föddes i v 34drack jag inget kaffe. Däremot lite cola. Men inget har visat att det skulle påverkat tidig födsel. Med dottern, född v 40, drack jag lite cola. Och denna gången har jag typ haft craving på cola :-/ men har hållt mig till rekommendationerna... Te har jag druckit lite också!

• Mami2013

Snultan vad skönt att det lugnade sig! Kroppen kan allt vara bra lurig ibland ;) snart har du liten hos dig iaf och det är ju bäst att h*n stannar där tills det är dax! Vilket datum hade du snitt nu igen?

• Mami2013

Lullabay, sicken lite sötnos man möttes av när man kom in här nu :) helt otroligt vad ljuvlig!! Åh längtar efter min nu!! Hur mår ni?

Ang föräldraledigheten så kommer jag nog ta ut 4 dagar i veckan till att börja med. Iaf fram till årsskiftet, därefter behöver jag nog börja jobba någon dag(har eget företag) eller två så så får sambon vara hemma med föräldrapenning en dag eller två...men det beror helt på hur situationen ser ut med bebis!

• Mami2013

Härligt att det går bra Lullabay :) haha ja det är en stor omställning att flytta först från magen till sjukhuset och sen hem, inte konstigt man blir trött ;)

3småprinsar, sa du till bm att du blöder? Behöver man inte åka in då? Har så dålig koll på sånt där... Hoppas du fått vila idag och att du känner sig bättre!!

• Mami2013

Lullabay, vad kul att läsa om din förlossning :) skönt att det gick så smidigt!

FamMorrhår stort grattis till flickan :) satt och funderade förut på hur det hade gått för er!! Är ni kvar på BB?

• Mami2013

Vad smart det låter att lägga plastad frotté i sängen ifall vattnet skulle gå när man ligger där :) måste nog skaffa det... Men vart kan man köpa sånt?

• Mami2013

3småprinsar Ja mitt har också gått när jag har varit upprätt... Men det är ju bra att ha ändå ifall att. Och sen efteråt om det skulle läcka igenom blöjan när man ligger och myser med bebis...

Idag hade jag lite ärenden på stan. Herregud vad det tog musten ur mig. Blev aptrött!! Vill helst bara lägga mig och sova men det får bli att vila i soffan istället!

• Mami2013

Klart du ska Snultan :-P Passa på nu innan och unna dig lite extra!! Vad blev det för färg på håret då? :)

• Mami2013

Tesstessan, det är helt sjukt hur man kan bli såå trött av att gå på stan :-P får du vila nu då? Jag ligger i soffan med fredagsmys och idol. Ungarna sover gott så det är lugnt och sköönt :)

Snultan, låter fint! Jag brukar också ha mitt lite rödbrunt. Hade varit kul å färga igen men har iaf bokat klipptid :)

• Mami2013

God morgon Mammor!
    Hoppas att ni alla haft en bra natt och sovit gott :) själv har jag sovit sådär, ligger just nu i soffan med barnen som kolla barnprogram och myser!

Svar på tråden BF i oktober. Någon som vill följas åt?