BF i oktober. Någon som vill följas åt?
Erli - Grattis till er! Skönt å höra att ni mår bra!
Erli - Grattis till er! Skönt å höra att ni mår bra!
Snultan - Han kan inte få permission då? Sambon och jag jobbar på samma företag (dock inte i närheten av varann tack och lov) och han får ta permission precis som jag gör när vi besöker BM. Kan vara värt att fråga och förklara läget.
Kanu82 - Välkommen! Jag är bara hemma 50% än så länge men är redan trött på det så jag förstår dig! Är det ditt första barn?
Jag var förövrigt till sjukgymnasten idag. Tycker att foglossningen har lugnat sig lite men tydligen så kan det kännas bättre när magen sjunker, vilket jag tycker den har, för då blir det stabilare i bäckenet. Annars gjorde det skitont när hon stack ner 6 av 9 nålar. Buuuhuuu!
Jag har haft funderingar på att packa BB-väskan men det känns som att det är liiite för tidigt för det... Men samtidigt så känner jag att jag kan tänka mig att klämma ut den när som helst för jag får så galet ont (vid lever/galla) på eftermiddagarna/kvällarna. Helt olidligt!
Jag har en liten fundering som jag hoppas på att någon kan hjälpa mig att få svar på. Hur mycket vatten, på ett ungefär, kommer det när vattnet går? Med dottern så gick inte vattnet utan de tog hål på hinnorna på förlossningen så jag har inte den blekaste. Vaknade nämligen i natt av att jag var blöt. Förmodligen var det bara svett eftersom att det inte var något i sängen, endast trosorna (och trosskyddet). Om man börjar läcka lite, kommer det lite hela tiden då eller i omgångar?
Det var bara blött i natt när jag vaknade, bytte trosor och satte i nytt trosskydd men torrt efter det. Men det var typ som att det hade runnit bakåt om ni förstår vad jag menar. Ska till BM i eftermiddag så jag tänkte höra med henne då.