• plusset

BF i oktober. Någon som vill följas åt?

Hej tjejer! Är det ok om man hoppar in här? Bebis planerad 25okt .

• plusset
    Lullabay skrev 2013-08-20 19:58:55 följande:
    Plusset, Hej!! Du är så välkommen så!! :D Grattis till bebisen, hur har din graviditet varit? Ställer samma fråga till alla här känns det som men, några speciella cravings? Vet du om det är en pojke eller flicka i magen? Krämpor?

Tack Det har varit bra tills för några veckor sedan... Har nu väldigt många sammandragningar och min tapp är mjuk, så jag blev sjukskriven igår fram tills BF pga stor risk för prematur... Så nu e man nervös.... Är en livlig liten pojk därinne, å cravings har hittills varit twix å lite godsaker, men i början va de surt som gällde
  • plusset

Tack Mami2013 . Ska försöka vila så gott det går, lite svårt dock med 2busfrön här hemma Vilken vecka fick du?

• plusset

Mami2013 . Oj, de va lite tidigt, tur det gick bra ändå Ja pappan hjälper till mycket, fast han jobbar ju o kommer hem först vid halv 5 typ.. Barnen är 6 och den minsta snart 3 .. Hur gamla är dina?

• plusset

Kunde inte få in nån bild här, men la upp en på min sida... Magen är vääääldigt långt ner å känns som att bebis kommer ut varje gång jag går..

• plusset
    LinnElin skrev 2013-08-21 09:02:28 följande:
    Åhh! Vilken fin bebismage! Blir så avis när jag ser sånna.
    Linnéa 100107, BF 131030

Tack . Den är ganska så tung, å jag känner mig rätt så osmidig.. Hehe...
    Mami2013 skrev 2013-08-21 09:05:09 följande:
    Nu har jag varit på UL :) moderkakan låg och täckte bebisens utgång vid RUL så därför fick jag ett nytt nu! Allt såg bra ut, moderkakan ligger som den ska så den har flyttat sig och bebis är en lillebror som vi redan misstänkt :) såå glad vill att det ska bli oktober nu!!

Skönt att den lagt sig på ett bättre ställe å grattis te lillebror
Svar på tråden BF i oktober. Någon som vill följas åt?