• Lo81

tidigare blöjfri nu mycket problem igen, råd önskas!!

Hej? Känner mig orolig och frustrerad över vår snart treåriga dotter. Hon slutade med blöja på dan för snart två- tre mån sen. Har gått jättebra, använt lite klistermärken och mycket beröm och hon har sagt till och hunnit till toa nästan jämt. Nu under sem började det med att hon kissade i bilstolen och i soffan. Frågade henne varför, utan att vara arg, hon svarar för att hon ville eller att det bars kom. Den senaste veckan har problemet ökat, nu gäller det mer att hon småskvätter i trosorna titt som tätt eller bara kissar en liten skvätt på golvet. Ibland är det större pökar. Känns som hon behöver kissa väldigt ofta och hon signalerar inte på nåt sätt innan. Har lämnat urinodlingoch kollat socker. Bvc menar att jag ska kissa henne enligt schema, men hur, när hon redan skvätt en pöl på golvet så räcker det inte med varann Tim el så kommer det inget när jag väl sätter henne på toa.! Känner mig ledsen och orolig. I övrigt är hon glad och verkar må bra. Vad kan detta ha för orsak? Någon som varit med om liknande?

Svar på tråden tidigare blöjfri nu mycket problem igen, råd önskas!!