Inlägg från: vivillhabarn |Visa alla inlägg
  • vivillhabarn

heminsemination

Hej! Här finns det två till som kämpar frenetiskt med heminsemination! Än så länge bara blivit 2 försök.
    Varav det första blev alldeles för sent så vi missade ägglossningen helt och hållet (räknade totalt fel) Det andra gjorde vi 21 dec lite snabbt innan juldagarna som en ren chansning. Tror ÄL var runt 25-26 dec så det är ju rätt liten chans att det funkade. Får se, väntar BIM om 7 dagar.
    Dock är det lite konstigt med brösten... de brukar vara ömma och spända nu veckan innan mens. Men ingenting.
    Skit konstigt. Min kropp gör alltid samma sak, men inte nu!! Förvånad Någon som känner igen sig?

• vivillhabarn

Ja, litet hopp finns ju alltid! Testade faktiskt idag, men det var ju såklart negativt. 
    Det här med brösten förbryllar mig dock Obestämd
    Jaha, ni kör på bägge två? :)
    Verkligen spännande :D Berätta gärna hur det gick!!! Lycka till!!

• vivillhabarn

Åhhh! Gud så roligt :) (Kan ju inte låta bli att bli glad för er skull i alla fall ) :D :D
    Jag hoppas det visar ännu starkare i övermorgon!!!
    Har massor med kompisar som varit 40 fyllda och även äldre som blivit gravida så tappa inte hoppet!
    Jag fyller 29 år nu i år och min  sambo fyller 39 och hon har även två barn sedan tidigare.
    Men nu är det förhoppningsvis min tur att få bli tjock ;) Ser fram emot nästa försök! (har redan gett upp hoppet om att det tog denna gången eftersom det var så långt innan ÄL)

• vivillhabarn

Ja, ett litet hopp finns ju alltid även om man egentligen vet att det är rätt kört :P
    Vi hittade också vår på webben faktiskt. Är ju inte det lättaste att hitta i bekantskapskretsen, det är ju en rätt
    känslig situation. Kollade faktiskt med en utav mina gamla killkompisar men han ville skaffa egna barn sen i framtiden och skulle ha svårt att inte vara delaktig i barnet om han blev "pappa" 
    Detta får man givetvis respektera så vi fick leta vidare! 
    Var bor ni någonstans? :) 

Svar på tråden heminsemination