Inlägg från: jullemedstil |Visa alla inlägg
  • jullemedstil

heminsemination

Hej alla regnbågsfamiljer, och blivande. Vi är ett par som tänkte försöka heminsemination, vi har hittat en sida som säljer kit för humana priser, nu är det bara det svåra kvar, hur och var hittar man en donator? Tips och råd och sllmänna nya vänner tas tackssmt emot :) vi kollar på regnbågsfamiljer också. Julia o hanna

• Svar på tråden heminsemination
  • jullemedstil

Absolut ok! Vi letar på donor.se och har hittat en donator som verkar vara seriös. Sen finns det ju heminsemination.se där man kan beställa kit med allt du behöver i. Kolla där, skriv gärna om ni hittar något bra sätt eller ställe och så. Vi gör såklart det också!

• jullemedstil

Det går framåt här. Vi (jag) har gjort ägglossningstester i ett par dagar men utan resultat. Än.

Om några veckor gör vi vårt första försök. Ska bli spännande. Fast.. idag läste jag ett gammalt meddelande här av en tjej som varnade för en kille på donor.se som jag inte läst tidigare. Han är inte trevlig mot tjejerna han träffar och jag har mailat och ställt vår donator mot väggen och hoppas innerligt att det inte är han. För han är så trevlig och smart. Och söt ;)

Vi behöver därför kanske nya tips på donatorer som är vettiga och villiga att hjälpa oss. Gärna i närheten av skåne men inget krav.

Ska även ringa familjerätten på måndag och dislutera adoption och giftermål :)

Hoppas ni har en trevlig helg! Vi är på väg till kalas, drygt men ett måste hehe.

• jullemedstil

Sådär. Vår donator kunde inte komma förra månaden så därför har vi skaffat en till i reserv. Kanske blir det så att ingen av dem kan denna månaden heller. Får verkligen hoppas att det löser sig. Känns väldigt långt bort nu tråkigt nog..... men vi får se.

Hoppas det tar denna gången för er! Berätta mer sen! :)

Svar på tråden heminsemination