Inlägg från: 88an |Visa alla inlägg
  • 88an

Lastbilschaufför

Hej, roligt att höra att du kör lastbil. Det gör jag med och funderar på samma saker som du gör. Fast jag ligger ute en vecka i taget och kommer inte hem på tre dagar. Men tyvärr verkar det inte finnas mycket svar här. Är du gravid eller i planerings stadiet?

• 88an

Vad roligt, då är halva tiden redan gått. :) Vi har börjar försöka nu, så inom en snar framtid hoppas jag. :) Läste att ni tyckte det var jobbigt att sitta stil. Jag kan ibland ligga på 3-4 h i taget så det kan ju bli interessant. Funderar på om stödstrumpor hade varit en bra grej?

• 88an

Ja den har jag också funderat på. Jag lastar och lossar i overall också så det är samma sak där. Jag kör biltransport så det bekymrar mig hur jag ska kunna ta mig i och ur bilarna, dåligt med utrymme redan nu. :) Inga bra tips med knappen tyvärr. :(

• 88an

Det gör mitt företag också, men dom är väldigt återhållsamma med kläder tyvärr.

• 88an

Jag håller med dig attali. Handlar ju inte om så lång tid ändå. :)

• 88an

När är "rätt" tid att berätta för sin arbetsgivare?

• 88an

Hoppas det går bra så du kan vara hemma och ta det lugnt :)

• 88an

Jag har kommit en grej med knappen som vi diskuterade tidigare. Men att inte få igen byxorna. Lämna knappen öppen och sätt på ett skärp i lagom storlek. :)

• 88an

Då hade jag turen att bli gravid. :) Måste du inte ha en väldigt stor tofs?

• 88an

Min arbetsgivare frågade inte mig. Nu har jag varit anställd 1 1/2 år. Och som arbetsgivare vid en intervju får man inte fråga om man tänkt skaffa barn.

Svar på tråden Lastbilschaufför