Inlägg från: Anonym (Intresserad?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Intresserad?)

Svårt att veta om tjejer är intresserade av tjejer!

Jag skulle så gärna vilja träffa en tjej som oxå är intresserad av mig som oxå är tjej. Men när jag träffar nytt folk och om jag blir intresserad av tjejen så vet jag aldrig om hon är intresserad tillbaka.
    Hur vet jag?Finns det tecken?Kan jag få henne intresserad?Hur flörtar jag med en tjej när jag själv är tjej?
    Jag vill så gärna få busa och flörta och mysa med en tjej som även är intresserad och attraherad av mig :)

• Svar på tråden Svårt att veta om tjejer är intresserade av tjejer!
  • Anonym (Intresserad?)
    Anonym (H) skrev 2013-08-13 12:01:34 följande:
    Kolla här: Tjejer skriver "oxå" och "dax", det är sant, men att du är kille som låtsas vara tjej är uppenbart, är också sant. Man ska så med näven, inte med säcken.
    Va? Haha,nä du jag är inte en kille.
  • Anonym (Intresserad?)
    Fröken reserverad skrev 2013-08-13 12:04:53 följande:
    Man märker när man träffar en tjej som är potentiellt intresserad av en som något annat än kompis. Precis som man märker att en man inte är intresserad av en på något annat sätt en som en kompis. Antingen finns möjligheten där eller inte.
    Men när jag träffar killar så är det så tydligt att dem är intresserade.Eller så är det jag som blir osäker när det handlar om en tjej ist.För jag vågar inte ta det ett steg längre med en tjej om hon inte kastar det i ansiktet på mig att hon är attraherad av mig.
    För jag som tjej rör mer vid en tjejkompis och har en annan närhet till en tjejkompis än en killkompis.Och hur vet jag då om en annan tjej är intresserad av mig mer än som en vän?
  • Anonym (Intresserad?)
    Fröken reserverad skrev 2013-08-13 12:22:14 följande:

Hur förstår du att en kille är intresserad? Där är det ju också först små sublima signaler. Antingen besvarar man dem eller inte.
    Om du är intresserad av en kille kanske du flirtar lite? Flörtar han tillbaka kanske det finns en laddning. Det är väl egentligen detsamma med en tjej.
    Alla tjejer som gillar tjejer vill ju inte ha alla tjejer. Det är ju personen det handlar om väl?
    Jo,absolut är det personen som får en bli attraherad inte könet.Men jag blir ändå väldigt osäker när det kommer till att läsa en tjej.
  • Anonym (Intresserad?)
    Fröken reserverad skrev 2013-08-13 12:25:20 följande:

Sorry.
    Förstår du vad jag menar då?

Får väl leta efter vilket ord jag egentligeb eftersökte

Ts. Annars kan du ju ragga på gayklubbar. Chansen att tjejen gillar tjejer är ju iaf större där än på ica.
    Hehe,det känns ju inte så naturligt att ragga upp någon där.Inte för mig iaf.Jag är inte så mycket för klubbar och krogen överhuvudtaget :p
  • Anonym (Intresserad?)
    Fröken reserverad skrev 2013-08-13 12:50:06 följande:
    Nätet fungerar med.
    Det går att ragga via FL med ,men inte om man är anonym {#emotions_dlg.djavulsk} 
    Hehe,sant dä :)
  • Anonym (Intresserad?)

Nu vet hon nog vad jag känner för henne :P Pirrigt :D Hon sa något i stil med att du får inte skriva sånt och så flina hon åt mig och la armen runt mig :) När jag hade sagt hej då och kommit hem till mig så skrev jag typ att det kanske är tur att du inte kan läsa mina tankar. Då svarade hon,hehe,ja det är la kanske tur. Men det är klart att lite nyfiken blir jag ju när du skriver så där. Huuuuum,vad är det som rör sig i dina tankar! Så jag svarade att det du ;) Ok,men tack för ikväll och kul att du ville komma fick jag till svar. Så då skrev jag det att om jag berättar så kommer jag garanterat att bli generad nästa gång vi ses. Men jag jag hade gärna stått kvar och håller om dig en stund till innan vi sa hej då och så skulle jag velat ha kyssa dig svarade jag :) Go natt! Fick jag till svar :P Men i morse svarade hon på mitt god morgon meddelande så det kändes bra. Jag va så rädd att jag hade skrämt iväg henne!

• Anonym (Intresserad?)

Jag tyckte att hon gav tecken med flörtiga blickar och extra mysiga,långa kramar. Men jag fick reda på nu i kväll att hon ha mig som vän men inte som något mer :(

• Anonym (Intresserad?)

Men jag kan ju inte sluta tänka på henne. Hon har en sån där utsteålning,personlighet och kropp som man bara dras till. Jag kan bara sitta och titta på henne medan vi umgås. Hur ska jag komma dem känslorna?!

Vi har träffats 4 ggr och jag fastnade för henne allra första gången jag såg henne. Men vi är sambos med killar båda 2 sen många år tillbaka och våra sambosar känner varandra sen barnsben så det är därför vi börjat umgås. Grabbarna har tagit upp kontakten igen.

Jag vet inte vad jag ska säga riktigt men jag fastnade ju som sagt för henne direkt. Sen försökte jag läsa av henne om hon kände likadant. Jag tänkte att det skulle varit mysigt att leka lite oskyldigt så och kanske att dem ville ha en fyrkant. Men jag är totalt nerkärad i henne nu. Som tur är så vill hon att vi ska va vänner och hon tyckte nog att det va skoj och charmigt att jag berättade för henne. Så jag är glad att hon ändå vill umgås. Men jag ber till Herren att hon ska finna mig lika attraktiv som jag tycker att hon är och att något ska hända mellan oss.

Anonym (biet) skrev 2013-08-15 21:14:31 följande:
    Ånej! Men du vågade, det var verkligen starkt av dig! Vill du berätta hur det gick till? Kram på dig

Svar på tråden Svårt att veta om tjejer är intresserade av tjejer!