• Anonym (Astro)

Astrologi/horoskop-analys

Hej!

Denna tråden är till för er som vill få svar på vem ni är (er personlighet, karaktär,drömmar osv), var ni har varit och vart ni är påväg.

Genom födelsedatum och tid kan jag se allt detta och mycket mer.

Här är ett exempel på vad ni ska skriva:

"Anonym (NN) Född 4 September 1990 i Stockholm Stockholm klockan 16:00"

Med denna infon kan jag genom astrologi se vem ni är som person och er relation till andra bl.a. Vilket jobb som passar er osv.

Kom ihåg att vara anonyma och om ni har skrivit i min andra tråd Oraklet så skriv inget om det här.

Vill ni ha en partner-analys kan jag göra det också! Er födelsedatum plus er partners.

Kom ihåg att ha tålamod för det kan ta tid och är en djupingående analys.

Vet ni inte vilken tid ni är födda så skippa det! Däremot blir det inte någon djup analys men det går bra ändå!

/Astro

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-08-10 23:15
    Skriv även om ni är en man eller kvinna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-08-11 15:02
    Snälla, var anonyma! Skriv inte namn eller något sånt!

Jag vill också tillägga något: Vi är mer än våra vanligha sol-stjärntecken. Det är endast en liten del av oss, ca 10% eller mindre. Vi har också månen,mars, jupiter osv osv. Det är komplicerat. Därför försöker jag undvika att skriva mycket om planeter men ibland kan jag t.ex. skriva "skorpionen" när ditt *sol*tecken inte är skorpion. Det har ingen betydelse eftersom du har skorpionen i din astrologiska karta.
  • Svar på tråden Astrologi/horoskop-analys
  • Anonym (Astro)
    Anonym (hm) skrev 2013-08-10 23:19:43 följande:
    31 mars 93 trollhättan 00:07 Kvinna
    Kommer göra din nu och sen kali!
  • Anonym (Astro)
    Anonym (hm) skrev 2013-08-10 23:19:43 följande:
    31 mars 93 trollhättan 00:07 Kvinna

Den värld av mänskliga relationer betyder allt för dig men du fångas ofta i en konflikt mellan ditt behov av värme och närhet av andra, och ditt behov av avskildhet, utrymme och frihet att driva dina egna intressen - som ofta involverar abstrakta begrepp helt skilda från människans verklighet.

Det finns inget nonsens och ingen falskhet  när det gäller din personlighet och dina åsikter. Du är öppen och ärlig, och du behöver inte försöka dölja  det bakom utarbetade sociala fasader eller dölja vem du är och vad du vill. Du har inget tålamod för hyckleri.

Du är inte rädd för aggression, varken din egen eller andras, du har gjort fred med nödvändigheten av att gå efter vad du vill ha direkt och är beredd att kämpa för det om du måste. Du är förmodligen en fysiskt aktiv person, njuter av sport eller andra aktiviteter.

Din skugga/ gömd personlighet: Din skugga-sida är betydligt mer känslig, romantisk och intellektuellt subtil än dina vanliga uttryck skulle föreslå, och det innehåller estetiska och konstnärliga ambitioner som du normalt skulle se som pretentiöst om du såg det i andra.

Relationsmönster: Eftersom du är en direkt och ganska jordnära individ utan krusiduller, dras du naturligt till den person som verkar ha gnista med intellektuell och kulturell förfining, intelligens, balans och social finess. Med andra ord, siktar du mot höjden i dina relationer, och även om du kanske ogillar eller föraktar människor som du anser poserande och falska, tenderar du att vara ganska "starstruck" när du stöter på den äkta varan - en man som tycks ha äkta förfining.

Relationsmönster och framtid: Det finns sätt att göra en etablerad relation ett äventyr också - till exempel genom att se till att du skapar gott om tid och möjlighet att resa med din partner och se till att det innehåller hobbies och intressen som inte alltid är inriktade på familjen.

Mer om dig: Att vara nära din mamma är särskilt viktigt, och du behöver en hel del kärlek och tillgivenhet från henne liksom från andra i din familj. När du blir äldre, kommer du vara mycket bra på att ge samma typ av stöd till andra och ta hand om människor i nöd.

Känslor är viktigare för dig än logiskt tänkande, vilket verkar kallt eller tråkigt.

Du blir lätt sårad av kritik. Det är inte att du är svag eller bräcklig, men att du är ovanligt känslig för andra människors känslor. 

Denna aspekt är ofta ett tecken på inre känslomässig konflikt, vilket inte är alltid är dåligt, dock. Du har förmågan att utmana dig själv inifrån, att ifrågasätta och pröva dig själv. Således, när du går genom livet och träffar på olikutmaningar, kommer du att bli van vid tanken på att göra ändringar. Faktum är att  du aldrig kommer att stå stilla, utan måste ständigt utvecklas och växa.

Du attraherarpartners eller älskare som symboliserar sidan av din personlighet som du är mindre medvetn om. Reslutatet är att de människor du lockar kan tyckas att inte acceptera dig som du är. Det verkliga problemet är dock din brist på själv-acceptans. Och detta är den lärdom du kommer möta under hela ditt liv - att acceptera dig själv.

• Anonym (hm)
    Anonym (Astro) skrev 2013-08-18 22:25:25 följande:
    Den värld av mänskliga relationer betyder allt för dig men du fångas ofta i en konflikt mellan ditt behov av värme och närhet av andra, och ditt behov av avskildhet, utrymme och frihet att driva dina egna intressen - som ofta involverar abstrakta begrepp helt skilda från människans verklighet. Det finns inget nonsens och ingen falskhet  när det gäller din personlighet och dina åsikter. Du är öppen och ärlig, och du behöver inte försöka dölja  det bakom utarbetade sociala fasader eller dölja vem du är och vad du vill. Du har inget tålamod för hyckleri. Du är inte rädd för aggression, varken din egen eller andras, du har gjort fred med nödvändigheten av att gå efter vad du vill ha direkt och är beredd att kämpa för det om du måste. Du är förmodligen en fysiskt aktiv person, njuter av sport eller andra aktiviteter.   Din skugga/ gömd personlighet: Din skugga-sida är betydligt mer känslig, romantisk och intellektuellt subtil än dina vanliga uttryck skulle föreslå, och det innehåller estetiska och konstnärliga ambitioner som du normalt skulle se som pretentiöst om du såg det i andra. Relationsmönster: Eftersom du är en direkt och ganska jordnära individ utan krusiduller, dras du naturligt till den person som verkar ha gnista med intellektuell och kulturell förfining, intelligens, balans och social finess. Med andra ord, siktar du mot höjden i dina relationer, och även om du kanske ogillar eller föraktar människor som du anser poserande och falska, tenderar du att vara ganska "starstruck" när du stöter på den äkta varan - en man som tycks ha äkta förfining. Relationsmönster och framtid: Det finns sätt att göra en etablerad relation ett äventyr också - till exempel genom att se till att du skapar gott om tid och möjlighet att resa med din partner och se till att det innehåller hobbies och intressen som inte alltid är inriktade på familjen.   Mer om dig: Att vara nära din mamma är särskilt viktigt, och du behöver en hel del kärlek och tillgivenhet från henne liksom från andra i din familj. När du blir äldre, kommer du vara mycket bra på att ge samma typ av stöd till andra och ta hand om människor i nöd. Känslor är viktigare för dig än logiskt tänkande, vilket verkar kallt eller tråkigt. Du blir lätt sårad av kritik. Det är inte att du är svag eller bräcklig, men att du är ovanligt känslig för andra människors känslor.  Denna aspekt är ofta ett tecken på inre känslomässig konflikt, vilket inte är alltid är dåligt, dock. Du har förmågan att utmana dig själv inifrån, att ifrågasätta och pröva dig själv. Således, när du går genom livet och träffar på olikutmaningar, kommer du att bli van vid tanken på att göra ändringar. Faktum är att  du aldrig kommer att stå stilla, utan måste ständigt utvecklas och växa. Du attraherarpartners eller älskare som symboliserar sidan av din personlighet som du är mindre medvetn om. Reslutatet är att de människor du lockar kan tyckas att inte acceptera dig som du är. Det verkliga problemet är dock din brist på själv-acceptans. Och detta är den lärdom du kommer möta under hela ditt liv - att acceptera dig själv.

Oj det var verkligen jättemycket som stämde! lite tråkigt att jag inte förstod vad en del betyder. Men tack så jättemycket för att du tog dig tid med mig
  • Anonym (oktober)
    Anonym (oktober) skrev 2013-08-10 22:34:28 följande:
    Född 10 oktober 1989 i hudiksvall

Partner Född 23 december 1987 i hudiksvall 
    du har hoppat över mig :(
  • Anonym (Novemberflicka)

Har ts försvunnit??

• Anonym (Skytten 2)

Kvinna född kl 02.00 den 18 dec 1971 i Malmö. 

• Anonym (:-/)

Jag tror tråden hade blivit mer hanterbar om TS valt att begränsa den.. Tex att de första tio inläggen ska besvaras först innan man ska skriva något mer, annars blir det inget svar.

Det är liksom ingen idé att skriva inlägg 249 när det bara är svarat på de allra första.

• Anonym (Astro)
    Anonym (kali) skrev 2013-08-10 22:41:12 följande:
    11 november 1969, ca 14;02, Serbien.

Oavsett de ekonomiska eller sociala omständigheterna du föddes till, så är du fri från snobberi och intolerans. Alla är lika värda i dina ögon och du gillar att träffa alla sorters människor i alla möjliga situationer.

Inför ett svårt beslut är det inte sannolikt att du drar dig tillbaka i ensamhet för att rådfråga din egen själ, utan snarare kommer du att diskutera problemet med minst tre vänner, och så småningom samla ett tvärsnitt av idéer, synpunkter och perspektiv.

Skuggan av din personlighet: Det är en naturligt aggressiv, individualistisk och aristokratiskt barn inom dig som känns unik, speciell och annorlunda från alla andra - ett gudomligt barn med ett klart definierat öde.

Mer om dig: Du kan ibland uppleva känslor, intuitioner och inspirationer vars ursprung inte är inom dig, men som arbetar med dig på grund av din mottaglighet för det kollektiva psyket. 

Inför ett svårt beslut vill du veta vad andra tycker  för du är varken arrogant nog eller tillräckligt säker i din egen riktighet att anta att dina kunskaper är allt som finns att veta.

Du tenderar att förvänta dig samma (extremt) höga krav av andra som du förväntar dig av dig själv.

Framtiden:  Början av september 2013 till mitten av maj 2014 Detta är inte en tid där du bör vänta på att saker ska  komma till dig. Men det kan gå ganska bra med det ändå om du kommunicerar med folk...leta efter möjligheter, särskilt i näringslivet, och leta efter bra objekt att köpa eller sälja. Detta inflytande ger förmågan att se händelser tydligt och att göra intelligenta planer som kommer att tjäna dig väl i någon av dessa frågor.

Du utstrålar värme, vilket gör att andra människor tror dig. De kommer också respektera din uppriktighet och tydlighet med hur du kommunicerar dina idéer. Även om du berättar för någon något han eller hon inte vill höra, kan du göra det så att den andra personen kommer att må bra.

Detta är en utmärkt tid för att ta upp studier av ett nytt ämne, och ju mer abstrakta, desto bättre. Men du har också möjlighet nu att omsätta abstrakta idéer i praktisk verklighet, vilket kan vara mycket användbart i att organisera och planera dina aktiviteter i något område i livet.

På det psykologiska planet kan du förvänta dig en period av optimism och positivt tänkande, lyckligtvis baserat på verkligheten. Du har stora idéer, men det har grundläggande betydelse för att förstå vad som kan och inte kan göras. Detta bidrar starkt till din effektivitet vid denna tidpunkt.

Till er andra: Jag stoppar här för jag har mycket att svara på och kommer inte hinna med nya förrän jag svarat på alla. Har varit väldigt upptagen så därför inte haft tid. Kommer försöka svara så snabbt jag kan!

• Anonym (kali)
    Anonym (Astro) skrev 2013-08-22 08:48:24 följande:
    Oavsett de ekonomiska eller sociala omständigheterna du föddes till, så är du fri från snobberi och intolerans. Alla är lika värda i dina ögon och du gillar att träffa alla sorters människor i alla möjliga situationer.Inför ett svårt beslut är det inte sannolikt att du drar dig tillbaka i ensamhet för att rådfråga din egen själ, utan snarare kommer du att diskutera problemet med minst tre vänner, och så småningom samla ett tvärsnitt av idéer, synpunkter och perspektiv. Skuggan av din personlighet: Det är en naturligt aggressiv, individualistisk och aristokratiskt barn inom dig som känns unik, speciell och annorlunda från alla andra - ett gudomligt barn med ett klart definierat öde.Mer om dig: Du kan ibland uppleva känslor, intuitioner och inspirationer vars ursprung inte är inom dig, men som arbetar med dig på grund av din mottaglighet för det kollektiva psyket. Inför ett svårt beslut vill du veta vad andra tycker  för du är varken arrogant nog eller tillräckligt säker i din egen riktighet att anta att dina kunskaper är allt som finns att veta.Du tenderar att förvänta dig samma (extremt) höga krav av andra som du förväntar dig av dig själv. Framtiden:  Början av september 2013 till mitten av maj 2014 Detta är inte en tid där du bör vänta på att saker ska  komma till dig. Men det kan gå ganska bra med det ändå om du kommunicerar med folk...leta efter möjligheter, särskilt i näringslivet, och leta efter bra objekt att köpa eller sälja. Detta inflytande ger förmågan att se händelser tydligt och att göra intelligenta planer som kommer att tjäna dig väl i någon av dessa frågor. Du utstrålar värme, vilket gör att andra människor tror dig. De kommer också respektera din uppriktighet och tydlighet med hur du kommunicerar dina idéer. Även om du berättar för någon något han eller hon inte vill höra, kan du göra det så att den andra personen kommer att må bra.

Detta är en utmärkt tid för att ta upp studier av ett nytt ämne, och ju mer abstrakta, desto bättre. Men du har också möjlighet nu att omsätta abstrakta idéer i praktisk verklighet, vilket kan vara mycket användbart i att organisera och planera dina aktiviteter i något område i livet.

På det psykologiska planet kan du förvänta dig en period av optimism och positivt tänkande, lyckligtvis baserat på verkligheten. Du har stora idéer, men det har grundläggande betydelse för att förstå vad som kan och inte kan göras. Detta bidrar starkt till din effektivitet vid denna tidpunkt. Till er andra: Jag stoppar här för jag har mycket att svara på och kommer inte hinna med nya förrän jag svarat på alla. Har varit väldigt upptagen så därför inte haft tid. Kommer försöka svara så snabbt jag kan!

TACK för ditt svar.

Mycket intressant och träffande!

Frid.
  • Anonym (AiSkåne)

Född 16 februari 1980 i Uppsala kl. 06.06

Svar på tråden Astrologi/horoskop-analys