Anonym (Astro) skrev 2013-08-11 18:04:04 följande:
Du har ett stort behov av närhet och värme i dina relationer. Du har även en praktisk och realistisk inställning till livet som kan göra det svårt för dig att komma ut ur din egen personliga värld.
på ett sätt kan man säga det men på ett sätt inte
för om någon kommer för nära -drar jag . jag är en ursinningslös sexmissbrukare av allt och alla. jag målar upp en fantasi bild kring aktuell person men förr eller senare blir verkligheten påmind -då drar jag oxå
jag är så långt ifrån pragmatiker som en person kan vara, jag dagdrömmer lever ut och i fantasier och har en skev om än någon inställning till livet, jag är verkligen icke realist precis tvärt om
Inför ett viktigt val, och utan något stöd, är du benägen att vela, förhala och vänta tills problemet försvinner eller löser sig själv (eller någon annan person löser det åt dig).
jag är en kopiös och ovanligt stark doer som gör saker omg, inget väntar och sker gärna igår, jag förhalar aldrig något så vida det inte är ett pinsamt avslut av någon jag missbrukat, om personen har stalker tendenser mm isf förhalar jag denne tills det rinner ut i sanden
Du saknar inte fantasi, eller uppskattning för det nya, men du är benägen att vara försiktig med det mesta, och föredrar att vänta och se om en idé, en känsla eller en person är vad de verkar, eller om de är utan substans.
jag är en helt oförsiktig människa som lever för stunden, impulsiv och verkställer ideèr direkt och utan dröjsmål vilket i omgångar kostat mig en hel del på många plan, likaså vad det gäller det mesta även människor, därför går jag ofta på nitar. jag kunde verkligen önska att jag kunde vänta och se det hade besparat mig mycket i livet
Relationsmönster: Du är vanligtvis ganska seriös och realistisk när det gäller kärlek och du ogillar de mer övergivna, oansvariga och promiskuösa aspekterna av kärleken dulägger stort värde på djupa och ärliga känslomässiga utbyten och du blir också ganska skeptisk och misstänksam av omedelbar "kärlek vid första ögonkastet..."
igen jag lever i en drömvärld och är promiskuös. jag blir förälskad vid första ögonkastet om och om igen, men misstänksam är jag alltid - sjukligt misstänksam . jag är även oärlig och lögnaktig -narcissistisk i min läggning ang just kärlek -jag tar vad jag vill ha sen drar jag och bryr mig inte det minsta om de jag lämnar bakom mig
Ditt 'porträtt': Eftersom du är en seriös person vet du också att du kommer att behöva gå igenom många viktiga förändringar i ditt liv medans du växer . Du lockas av mysterier och tar reda på fakta om de djupaste aspekterna av livet.
jag är inte så lockad av mystik men blir väl själv anklagad för att vara mystisk hela tiden, spännande och mystisk. vilket ifs är sant eftersom jag döljer massor och ljuger massor. jag manipulerar och bedrar, men visst är det djupa intressant -om det finns nåt i det som väcker mitt intresse annars får det vara
När du var ung kunde du inte skilja mellan vad som var ditt och vad som tillhörde andra. Som vuxen kommer du förmodligen göra en karriär av att hantera andra människors ägodelar eller pengar, om du dragit lärdom av din ungdom, kommer du att vara ovanligt ansvarig av hantering av ägodelar - dina egna och även andras.
jag kunde mycket väl skilja på mitt och ditt och kan det ff. jag är totalt oansvarlig både ekonomiskt och med ägodelar - en shoppoholic och slarver vilket är ett av mina missbruk
Du behöver mer värme och stöd från dina föräldrar än de flesta människor, och ofta kunde du inte känna att du fick det när du växte upp. Dina föräldrar kan tyckas vara alltför strikta, alltför konservativa och försiktiga, eller så kan de öra för mycket ansvar på dig. Huruvida detta är sant eller inte spelar ingen roll, för du kommer se det på detta viset oavsett.
de är vare sig strikta eller konservativa utan känslomässigt avstängda, min mor är passivt aggressiv och min far är nykter alkoholist och fd barnmisshandlare så jag kan nog med säkerhet säga att jag inte fick det jag behövde. visst behöver jag mer värma och stöd från människor rent allmänt men det beror nog på mina skador från barndomen-åsamkade av mina föräldrar
Oftast gör denna placering av saturnus att du känner att de människor som står dig närmast inte ger dig tillräckligt mycket känslomässigt stöd. Eftersom du tror detta kan du känna dig tom och sakna självförtroende. En viktig lärdom i livet är att veta att du duger precis som du är och att du förtjänar lika mycket kärlek som alla andra.
jag är tom - ett misshandlat pedofilat barn, jag kommer för alltid att ha ett tomrum i mig fyllt av hat självhat och fantasier om döden för evigt på jakt efter det ultimata som inte finns utan bara existerar i mina fantasier
Det är viktigt för dig att veta att dina föräldrar kan vara varma och kärleksfulla mäniskor men att du av någon anledning inte är mottaglig för deras kärlek. Men om dina föräldrar verkligen inte är stödjande bör du se dig om och söka stöd hos någon annan.
nej det kan de inte, de borde aldrig blivit föräldrar för de har inte tagit hand om något av sina 3 barn och om det är föräldra kärlek att "titta" på då barnen blir pedofilade i hemmet av nära anhörig utan att ingripa då vet jag inte- så nej jag är inte mottaglig för deras "kärlek", de har endast kärlek till sig själva och stor brist på insikt
Mer om dig: Du har ett starkt behov av vänner som stöttar dig vad du än gör och som får dig att må bättre. Ditt humör kommer påverka hur dina vänskapsrelationer ser ut. ibland kommer dina vänner känna sig osäkra och förvirrade och undra hur du egentligen känner för dem.
jag avverkar vänner nästan på samma sätt som älskare -en en rasande takt, för att jag är impulsiv och gör fel val från början, iom det så visar det sig allt som oftast att personen inte var vad den utgav sig för att vara, gäller ju ofta mig själv oxå -kaka söker maka..
Din barndom har en stor inverkan på de mål du har satt som vuxen. VAr noga med att inte bli allt för "fast" i ditt sätt att tänka för detta kan hindra dig från att ta tillvara på de möjligheter som kommer när du blir äldre.
jag är äldre -50 och jag har egentligen aldrig haft några mål utan endast drömmar orealistiska sådana
Du är intresserad av idéer om universum, att ta reda på var du har kommit från, meningen med livet, och varför människor agerar som de gör.
inte ett dugg, de som gör "fel" får gå förbi jag kan verkligen både ha och vara utan, går nån bättre förbi så följer jag med och lämnar det jag har, vilket jag gjort antalet gånger. jag kan både ha och vara utan det mesta både materiellt och mänskligt. mitt tomrum är såpass stort så det går inte att fylla, fylls det är det rent tillfälligt och det är aldrig fullt
Du gillar att studera ett ämne djupt. Du vill behärska alla färdigheter du lär dig så fullständigt som möjligt. Men ingen kan driva dig till att läradig något som du inte är intresserad av.
inte särskilt intresserad alls av att lära mig saker jag är en doer och konstnär / inredare mm jag gör det som behövs och omedelbart. det är det enda jag studerat, eftersom jag är flack och känslomässigt instabil och uttröttad så går jag fort vidare och skulle inte ens få för mig att sätta mig in i nån djup analys av saker och ting -jag bryr inte helt enkelt
jag håller mig till det jag kan och mår bra av , framförallt det som ger pengar ( oavsett vad i stort sett ) så jag kan shoppa och leva lite närmare fantasin
(Detta är endast en liten del av dig, det finns mer men det blir för mycket tror jag).
.
här är min egen analys av mig själv..jag vet inte om du sett fel i horoskopet eller om det var mig du såg fast inte jag