Inlägg från: fridawessman |Visa alla inlägg
  • fridawessman

Mammalediga i Göteborg (hisingen) som vill träffas?

jag är 24 år och min dotter föddes den 12:e juni. Nu när dem flesta vännerna börjar jobba igen efter semestertiderna så hade det varit trevligt om det är någon/några som hade velat ses för att promenera eller fika.
    Jag bor på hisingen nära wieselgrensplatsen men är ganska flexibel med vart man isåfall skulle träffas :)
    Hoppas någon känner likadant då man snart börjar klättra på väggarna här hemma när alla andra börjat jobba igen :)

• Svar på tråden Mammalediga i Göteborg (hisingen) som vill träffas?
  • fridawessman

Åh då är dem nästan lika gamla :) Ja man börjar som sagt klättra på väggarna här hemma när alla jobbar på dagarna :P Vart i Gårda bor ni? Finns det något bra område att promenera där omkring? jag bor precis bredvid hisingsparken, där finns det jätte fina promenadvägar runt en damm å inne i skogen. Om ni vill ta en promenad där eller om du har något annat förslag :) Ha det fint! 

• fridawessman

Hej! Va kul med lite svar :) Sophie och zoey: va kul att ni bor i närheten! Det hade varit super trevligt att träffas och gå en sväng i parken! Är vädret fint är det ju super fina promenadvägar :) Sandra: jag bor faktiskt på fyrklövern där öppna förskolan ligger :) vilken tid ska ni dit? Kan ju försöka komma dit isåfall :) hur gammal är din lilla? Ha de fint allesammans!

• fridawessman

Vi tar gärna en sväng imorgon! Vi är dock upptagna fram tills 12 men lediga efter det :) Ja precis! Vi kommer ju in i hisingsparken från det hållet vid slätta damm :)

• fridawessman

Zoey! Vi är tre mammor som ska ut och promenera i hisingsparken imorgon vid 1 tiden! Vill du och din tös följa med? :)

• fridawessman

Zoey! Vi ska mötas vid slättadamm! Om man aldrig varit i parken kan det vara lite svårt att hitta då det är mycket småvägar. Men vi rör ju oss inåt i parken efter vi träffats så isf kan vi ju komma bort och möta dig om inte Du och Sophie möts upp innan :) jag skickar mitt nummer till dig så kan du ju se om Sophie hör av sig annars kan du ju gå till parken och höra av dig till mig så letar vi rätt på dig :)

Svar på tråden Mammalediga i Göteborg (hisingen) som vill träffas?