• fridawessman

Mammalediga i Göteborg (hisingen) som vill träffas?

jag är 24 år och min dotter föddes den 12:e juni. Nu när dem flesta vännerna börjar jobba igen efter semestertiderna så hade det varit trevligt om det är någon/några som hade velat ses för att promenera eller fika.
    Jag bor på hisingen nära wieselgrensplatsen men är ganska flexibel med vart man isåfall skulle träffas :)
    Hoppas någon känner likadant då man snart börjar klättra på väggarna här hemma när alla andra börjat jobba igen :)

• Svar på tråden Mammalediga i Göteborg (hisingen) som vill träffas?
  • Pärlan3

Hej. Min dotter föddes 4.e juni  :) Jag tar gärna en promenad eller fika. Det vore roligt att lära känna fler med barn i samma ålder. Vi bor i Gårda men är också ganska flexibel. 

• fridawessman

Åh då är dem nästan lika gamla :) Ja man börjar som sagt klättra på väggarna här hemma när alla jobbar på dagarna :P Vart i Gårda bor ni? Finns det något bra område att promenera där omkring? jag bor precis bredvid hisingsparken, där finns det jätte fina promenadvägar runt en damm å inne i skogen. Om ni vill ta en promenad där eller om du har något annat förslag :) Ha det fint! 

• SophieG87

Hej! :) jag är 26 och har en dotter som är född den 9e maj vi bor i Tuve, så är ofta och promenerar i Hisingeparken :) de vore jätte roligt att träffa någon med barn i samma ålder att umgås med:)

• Sazza01

Hej!

Bor i Bräcke, vi ska på öppna förskolan i Lundby nästa ons. Blir ju nära för dig :)

Mvh Sandra     

• Zoey

Hej! Här är en till som också är 26 år och bor i Tuve. Fick en liten tjej den 13:e juli. Jag har faktiskt aldrig varit i hisingsparken fastän vi bor så nära så jag hänger gärna på :) Annars brukar jag gå ute i skogen eftersom jag har hund också.

• fridawessman

Hej! Va kul med lite svar :) Sophie och zoey: va kul att ni bor i närheten! Det hade varit super trevligt att träffas och gå en sväng i parken! Är vädret fint är det ju super fina promenadvägar :) Sandra: jag bor faktiskt på fyrklövern där öppna förskolan ligger :) vilken tid ska ni dit? Kan ju försöka komma dit isåfall :) hur gammal är din lilla? Ha de fint allesammans!

• SophieG87

Vi kanske kan ta en sväng i morgon, ska ju bli fint väder :) dammen du nämnde Frida är de slättadamm du tänker på då?

Zoey vart i Tuve bor ni? Vi bor i Arvesgärde :)

• fridawessman

Vi tar gärna en sväng imorgon! Vi är dock upptagna fram tills 12 men lediga efter det :) Ja precis! Vi kommer ju in i hisingsparken från det hållet vid slätta damm :)

• SophieG87

Vad roligt:) om vi säger vid 13 tiden,skulle de passa? så kan vi mötas vid cafét som ligger där:)?

• fridawessman

Zoey! Vi är tre mammor som ska ut och promenera i hisingsparken imorgon vid 1 tiden! Vill du och din tös följa med? :)

• Zoey

Oj nu kanske ni inte hinner att se det här men ja, det vill jag :) Vart ska ni ses? Jag har aldrig varit i hisingsparken innan men det kanske inte är så svårt att hitta där inne? :)

• Zoey
    SophieG87 skrev 2013-09-05 12:47:52 följande:
    Vi kanske kan ta en sväng i morgon, ska ju bli fint väder :) dammen du nämnde Frida är de slättadamm du tänker på då? Zoey vart i Tuve bor ni? Vi bor i Arvesgärde :)

Jag bor i Norumshöjd :) Hinner du se det här i morgon kanske vi kan ta sällskap? För det är väl där borta vid tuvevallen som man går in i parken? :) Skkckat ett mail med mitt nr!
  • Sazza01

Jag kommer inte med idag, har en tå som bråkar med mig och som vägrar bli bra haha :) Men älskar att gå runt i Hisingsparken :) Hänger på nästa gång om jag kan, ha en nice promenad!

• fridawessman

Zoey! Vi ska mötas vid slättadamm! Om man aldrig varit i parken kan det vara lite svårt att hitta då det är mycket småvägar. Men vi rör ju oss inåt i parken efter vi träffats så isf kan vi ju komma bort och möta dig om inte Du och Sophie möts upp innan :) jag skickar mitt nummer till dig så kan du ju se om Sophie hör av sig annars kan du ju gå till parken och höra av dig till mig så letar vi rätt på dig :)

• Zoey
    fridawessman skrev 2013-09-10 09:03:00 följande:
    Zoey! Vi ska mötas vid slättadamm! Om man aldrig varit i parken kan det vara lite svårt att hitta då det är mycket småvägar. Men vi rör ju oss inåt i parken efter vi träffats så isf kan vi ju komma bort och möta dig om inte Du och Sophie möts upp innan :) jag skickar mitt nummer till dig så kan du ju se om Sophie hör av sig annars kan du ju gå till parken och höra av dig till mig så letar vi rätt på dig :)

Det låter jättebra! Om inte Sophie hör av sig innan försöker jag att hitta själv, annars ringer jag dig :)
Svar på tråden Mammalediga i Göteborg (hisingen) som vill träffas?