• fluu

Dottern måste gå ner i vikt!

Det jag hade önskat att min mamma gjorde när jag var stor i tonåren var att själv vara delaktig. Kanske att vi hade gjort upp att vi cyklade en tur varannan kväll och tog några promenader i veckan och sen att jag själv hade hittat någon egen aktivitet.
     Sen hade jag önskat att hon helt enkelt rensat ut köket på sötsaker och att det var okej att svulla lite bara en dag.
    Kanske att vi kunde ha lagat nyttig mat tillsammans.

Tyvärr hoppade hon inte på när jag bad henne.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • fluu
    Duckan skrev 2013-09-14 14:04:43 följande:
    Förlåt, men det låter mer som en fix idé att så många i samma klass skulle ha problem med att duscha. Helt ot nu dock.
    Eum, under min skoltid duschade INGEN av tjejerna från femte klass... nej, jag försöker inte vara elak, men gick du i skolan för länge sen?
  • fluu
    Duckan skrev 2013-09-14 17:04:40 följande:
    Här var det sura miner? Kan inte citera, glömde namnge. Mineralvatten, menade inte just dig, men stt så många har svårt att duscha tycker jag låter märkligt. Fluu, jag är väl rätt gammal ja, men duscha gjorde vi. Varför slutade barn duscha efter 90-talet?
    Ingen aning. Just i vår skola var det för att många klasser(med ålderskillnad på 9 år) använder samma omklädningsrum och går in och ut. Lägg på mobbning på det så var det ingen som visade sig naken alls.
  • fluu

Dessutom det konstigaste var att under hela min skoltid 00-09 var det töntstämpel på att duscha i skolan. Mycket konstigt.

• fluu

Det var inte speciellt många av tjejerna som ansträngde sig på idrotten av den anledningen. Att idrotta i skolan var också töntigt.

• fluu

Det mesta enligt mig som inte var med "förr" ;)

Svar på tråden Dottern måste gå ner i vikt!