Dottern måste gå ner i vikt!
Har inte barn gymnastik 2ggr/veckan längre i skolan? Där skulle hon ju i såfall få in 2 pass med nån slags motion. Dra ner på sötsaker och ev minska portionerna om hon äter väldigt mycket (och ev felaktig) mat.
Har inte barn gymnastik 2ggr/veckan längre i skolan? Där skulle hon ju i såfall få in 2 pass med nån slags motion. Dra ner på sötsaker och ev minska portionerna om hon äter väldigt mycket (och ev felaktig) mat.
Mineralvatten, vi hade 2 ggr/veckan. Alla duschade.
Okej. Låt oss hoppas att ts dotter inte tillhör den kategorin då.
Många? Har aldrig stött på en enda under mina år i skolan. Är det nåt nytt påfund?
Förlåt, men det låter mer som en fix idé att så många i samma klass skulle ha problem med att duscha. Helt ot nu dock.
Här var det sura miner? Kan inte citera, glömde namnge. Mineralvatten, menade inte just dig, men stt så många har svårt att duscha tycker jag låter märkligt. Fluu, jag är väl rätt gammal ja, men duscha gjorde vi. Varför slutade barn duscha efter 90-talet?
fluu, tråkigt att läsa. Vi hade roliga, jobbiga gympalektioner. Att inte duscha, puuuh, vad svetten hade luktat om oss
fluu, jättekonstigt ju! Vem vill gå och lukta svett? Tiderna förändras. Sannerligen. *pensionärsvarning på den kommentaren*
fluu, ah såklart! Ännu mer trist att läsa. Aldrig upplevt det heller. Vissa saker var verkligen bättre förr!
Haha, tummen upp
..@ fluu..så inte Mineralvatten måste läxa upp mig igen för att jag glömmer.
Mineralvatten: Trist ändå att känna så inför andra människor och sin egen nakenhet. Svårt att relatera till måste jag säga.
Vi hade faktist så på gymnasiet, skilda duscha, men inget drapperi dock Indianica. Då är det värre på fsk där alla barn får gå på toa utan dörrar alls. Det är märkligt.