Inlägg från: MirkaLiina |Visa alla inlägg
  • MirkaLiina

unga mammor i örebro/hallsberg/kumla? :)

Hej!

Hur har det gått för dig? :) Ska själv flytta till Kumla nu i månadsskiftet, för att jag ska börja plugga... Är lite smårädd, men jag hoppas på att det finns lite sociala mammor även där ;)

Bor du tillsammans med pappan?

• MirkaLiina
    mariija94 skrev 2013-08-07 09:29:25 följande:
    jo allt har gått jätte bra är lite långtråkigt bara för har inte riktigt hittat några andra att umgås med :) okej va kul är ju inte så långt ifrån mig då :)  Japp de gör jag och du ? :) hur gammal är du  förresten ? :)  

Förstår att det blir långtråkigt. Flyttar till Kumla imorgon, där jag bor nu har jag jättemånga vänner med barn i samma ålder så vi har haft ett ganska rikt umgängesliv, men nu blir det väl helt tvärtom och antagligen ganska ensamt när jag flyttar :/

Jag fyller 23 nu i september :)
  • MirkaLiina
    mariija94 skrev 2013-08-29 15:37:11 följande:

Tråkigt att flytta ifrån vänner men så är livet  ..vet hur det känns :/ flyttar du själv dit eller med pappan ? Är ju inte så långt mellan kumla och hallsberg så skulle ju kunna finnas en chans att vi skulle kunna träffas nån gång när du har kommit iordning :) förresten hur gammal är din lilla/lille ? :)

Kram!

Ja, precis. Ska börja på universitetet nu, så det är ju av en god orsak iallafall ;) Jag är ensam med dottern, jag och pappan gick isär för två år sen ungefär.

Absolut! Vi får höras av :)

Liina fyller tre år i november :) Så hon är stooor ;P Hon tycker jättemycket om "bebisar" så hon skulle nog tycka det var jättekul att träffa din lilla pojke.
    Kram
Svar på tråden unga mammor i örebro/hallsberg/kumla? :)