unga mammor i örebro/hallsberg/kumla? :)
Är en ung mamma på 18 år med en son på 9 månader flyttade till hallsberg i juli och söker nu andra unga mammor skulle vara kul att få kontakt med andra i samma situation :) kram/maria
Är en ung mamma på 18 år med en son på 9 månader flyttade till hallsberg i juli och söker nu andra unga mammor skulle vara kul att få kontakt med andra i samma situation :) kram/maria
Hej!
Hur har det gått för dig? :) Ska själv flytta till Kumla nu i månadsskiftet, för att jag ska börja plugga... Är lite smårädd, men jag hoppas på att det finns lite sociala mammor även där ;)
Bor du tillsammans med pappan?
Hej!
Hur har det gått för dig? :) Ska själv flytta till Kumla nu i månadsskiftet, för att jag ska börja plugga... Är lite smårädd, men jag hoppas på att det finns lite sociala mammor även där ;)
Bor du tillsammans med pappan?
Hejsan! Bor i Kumla och ska studera där nu i höst, väntar mitt första barn i feb! 19 år! Hör av er :)
Hej! är lite äldre, 92:a och har en knodd på 9 månader. Flyttade ifrån örebro till fjugesta för tre år sen och känner inte alls många här. om du är intresserad utav att bara prata eller ha en lekträff eller något så hör av dig :)!
MVH Jenny
Tråkigt att flytta ifrån vänner men så är livet ..vet hur det känns :/ flyttar du själv dit eller med pappan ? Är ju inte så långt mellan kumla och hallsberg så skulle ju kunna finnas en chans att vi skulle kunna träffas nån gång när du har kommit iordning :) förresten hur gammal är din lilla/lille ? :)
Kram!
Tråkigt att flytta ifrån vänner men så är livet ..vet hur det känns :/ flyttar du själv dit eller med pappan ? Är ju inte så långt mellan kumla och hallsberg så skulle ju kunna finnas en chans att vi skulle kunna träffas nån gång när du har kommit iordning :) förresten hur gammal är din lilla/lille ? :)
Kram!
Det är en liten pojk, han är född 9 november förra året. din grabb då :)? ja det blir lätt så tydligen att dom försvinner, tråkigt nog.. dom kanske hittar tillbaka när dom får egna barn. vem vet. :)
å okej, härligt :) ja det tycker jag! vore jätte kul, så kan dom små busa av sig haha :)
har du facebook? :)