• mariija94

unga mammor i örebro/hallsberg/kumla? :)

Är en ung mamma på 18 år med en son på 9 månader flyttade till hallsberg i juli och söker nu andra unga mammor skulle vara kul att få kontakt med andra i samma situation :) kram/maria

• Svar på tråden unga mammor i örebro/hallsberg/kumla? :)
  • MirkaLiina

Hej!

Hur har det gått för dig? :) Ska själv flytta till Kumla nu i månadsskiftet, för att jag ska börja plugga... Är lite smårädd, men jag hoppas på att det finns lite sociala mammor även där ;)

Bor du tillsammans med pappan?

• mariija94
    MirkaLiina skrev 2013-08-06 17:12:57 följande:

Hej!

Hur har det gått för dig? :) Ska själv flytta till Kumla nu i månadsskiftet, för att jag ska börja plugga... Är lite smårädd, men jag hoppas på att det finns lite sociala mammor även där ;)

Bor du tillsammans med pappan?

jo allt har gått jätte bra är lite långtråkigt bara för har inte riktigt hittat några andra att umgås med :) okej va kul är ju inte så långt ifrån mig då :)  Japp de gör jag och du ? :) hur gammal är du  förresten ? :)  
  • Pamela Ella

Hejsan! Bor i Kumla och ska studera där nu i höst, väntar mitt första barn i feb! 19 år! Hör av er :)

• Sundstroem

Hej! är lite äldre, 92:a och har en knodd på 9 månader. Flyttade ifrån örebro till fjugesta för tre år sen och känner inte alls många här. om du är intresserad utav att bara prata eller ha en lekträff eller något så hör av dig :)! 

MVH Jenny 

• mariija94
    Sundstroem skrev 2013-08-28 10:02:41 följande:
    Hej! är lite äldre, 92:a och har en knodd på 9 månader. Flyttade ifrån örebro till fjugesta för tre år sen och känner inte alls många här. om du är intresserad utav att bara prata eller ha en lekträff eller något så hör av dig :)! 

MVH Jenny 
    åh va kul när är han/hon född då ? :) Känner gärna för att prata med andra ynga mammor eftersom tyvärr gammla kompisar försvann helt plötsligt när man fick barn men så är det vell tyvärr.. Lekträff låter väldigt kul :)
  • MirkaLiina
    mariija94 skrev 2013-08-07 09:29:25 följande:
    jo allt har gått jätte bra är lite långtråkigt bara för har inte riktigt hittat några andra att umgås med :) okej va kul är ju inte så långt ifrån mig då :)  Japp de gör jag och du ? :) hur gammal är du  förresten ? :)  

Förstår att det blir långtråkigt. Flyttar till Kumla imorgon, där jag bor nu har jag jättemånga vänner med barn i samma ålder så vi har haft ett ganska rikt umgängesliv, men nu blir det väl helt tvärtom och antagligen ganska ensamt när jag flyttar :/

Jag fyller 23 nu i september :)
  • mariija94

Tråkigt att flytta ifrån vänner men så är livet  ..vet hur det känns :/ flyttar du själv dit eller med pappan ? Är ju inte så långt mellan kumla och hallsberg så skulle ju kunna finnas en chans att vi skulle kunna träffas nån gång när du har kommit iordning :) förresten hur gammal är din lilla/lille ? :)

Kram!

• MirkaLiina
    mariija94 skrev 2013-08-29 15:37:11 följande:

Tråkigt att flytta ifrån vänner men så är livet  ..vet hur det känns :/ flyttar du själv dit eller med pappan ? Är ju inte så långt mellan kumla och hallsberg så skulle ju kunna finnas en chans att vi skulle kunna träffas nån gång när du har kommit iordning :) förresten hur gammal är din lilla/lille ? :)

Kram!

Ja, precis. Ska börja på universitetet nu, så det är ju av en god orsak iallafall ;) Jag är ensam med dottern, jag och pappan gick isär för två år sen ungefär.

Absolut! Vi får höras av :)

Liina fyller tre år i november :) Så hon är stooor ;P Hon tycker jättemycket om "bebisar" så hon skulle nog tycka det var jättekul att träffa din lilla pojke.
    Kram
  • mariija94
    MirkaLiina skrev 2013-08-29 17:17:10 följande:

Ja, precis. Ska börja på universitetet nu, så det är ju av en god orsak iallafall ;) Jag är ensam med dottern, jag och pappan gick isär för två år sen ungefär.

Absolut! Vi får höras av :)

Liina fyller tre år i november :) Så hon är stooor ;P Hon tycker jättemycket om "bebisar" så hon skulle nog tycka det var jättekul att träffa din lilla pojke.
    Kram
    okej :)  har du facebook eller kan ju prata lite där isåfall :)  aha okej va kul men de skulle va jätte kul att ses ! :) 
  • Sundstroem

Det är en liten pojk, han är född 9 november förra året. din grabb då :)?  ja det blir lätt så tydligen att dom försvinner,  tråkigt nog.. dom kanske hittar tillbaka när dom får egna barn. vem vet. :)

• mariija94
    Sundstroem skrev 2013-08-30 07:50:08 följande:
    Det är en liten pojk, han är född 9 november förra året. din grabb då :)?  ja det blir lätt så tydligen att dom försvinner,  tråkigt nog.. dom kanske hittar tillbaka när dom får egna barn. vem vet. :)

Åh va roligt min lille Johannes  är född 11 november bara två dagar mellan :P Ja man kan vell hoppas på de :) kanske kan ses nån gång skulle ju va kul när dom är lika gamla :P  
  • Sundstroem

å okej, härligt :) ja det tycker jag! vore jätte kul, så kan dom små busa av sig haha :)
     har du facebook?   :)

• mariija94
    Sundstroem skrev 2013-08-30 16:13:17 följande:
    å okej, härligt :) ja det tycker jag! vore jätte kul, så kan dom små busa av sig haha :)
     har du facebook?   :)
    Ja visst :P  Heter maria odelhagen lägg till mig där :)
Svar på tråden unga mammor i örebro/hallsberg/kumla? :)