• F89

Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

Tack allihopa! <3

Helt otroligt att när jag för andra gången i mitt liv slutar äta socker och börjar motionera regelbundet så blir jag gravid för andra gången. Vi får se vad som händer och om det går vägen men just idag är jag chockad och glad!

• F89
    Tinnis skrev 2014-02-12 11:41:07 följande:

Precis som du känner jag. Jag är rädd att det var ett friskt barn, men att det var något fel i min kropp i stället. Igår var en sån dag när allt var sugigt. Skulle ha sånglektion efter jobbet men bokade av för jag pallade bara inte.

Idag, änligen, efter att haft bruna flytningar sedan i lördags kom det rött blod. Mindre än vanligt än så länge, men ändå. Nu har äntigen har min första mens efter missfallet kommit! Första och sista gången på länge som jag är glad för en mens.
    Härligt att mensen är igång. Heja kroppen : )
  • F89
    Augusti82 skrev 2014-02-12 12:07:27 följande:

Stort grattis till dig F89!!!!

Välkommen tess84 o tråkigt att höra!!! :(

Hur lång tid tog det för er alla att få ÄL igen efter missfallet? Jag fick mitt missfall 14 januari och i torsdags fick jag en blinkande smiley på ÄL testet. Dock endast testat från fredagen innan men blanka resultat. Jag har fortfarande en blinkande gubbe.... Kan man verkligen ha det i en vecka? Börjar bli lite otålig nu!

Jag fick ÄL 21 dagar efter min skrapning!
  • F89
    SaandraR skrev 2014-02-12 17:21:38 följande:

Åh vart är min äl :( har starka streck på äl stickor, igår va det näästan positivt. Idag prova jag även det nya cb äl testen och det visade bara rund ring, inte ens blinkande gubbe :( faan så trött jag är på allt idag!

: (

Tog du nya CB testet på morgonurin? Har för mig att man ska det.
  • F89
    Solros78 skrev 2014-02-12 18:09:02 följande:

Kan man testa på kvällen om man inte kissat på fyra timmar eller är det bara morgon som gäller om man förmodligen är före bim?

Jag tog mitt positiva digitala test igår kväll när jag hade hållt mig i 4 timmar. Då var jag BIM -2!
  • F89
    Solros78 skrev 2014-02-12 21:35:36 följande:
    Tog ett nu ikväll, negativt. smile4.gif

Jag har lite molvärk så då får jag väl istället anta att det är mensen som är på gång. Usch vad jag känner mig dyster.
    : (

När är BIM? Har du plussat innan BIM förut?
  • F89

Jag förstår att jag kanske borde se mig själv som gravid, det gör jag inte. Tänker inte heller göra det förrän jag har klarat 3 veckor och varit på VUL för att se om det är något där inne.

Men, jag har ju fått gravid på testerna. Det jag vill säga till er som har fått en skitdag: den här cykeln som slutade i plus bestod nog av mest konstiga grejer och nedstämdhet hittills. Jag fick mens två gånger inom loppet av 14 dagar, min ÄL var sen, jag kände att jag ville ge upp och precis allt omkring mig påminde om allt som inte blev.

Kanske är det som mörkast innan det ljusnar?

Jag tror på oss allihopa!

• F89
    mimmih skrev 2014-02-13 18:07:00 följande:

Igår fick jag resultatet från mitt sista VUL - alla rester efter missfallet är ute. Så nu är det "bara" att försöka igen.

Härligt! : D
  • F89
    SaandraR skrev 2014-02-13 20:31:52 följande:

Ännu en deppdag..äl testen blir svagare så antar att det blev en misslyckad ägglossning. Så blev det förra månaden också sen kom ägglossningen två veckor efter den skulle kommit. Känns som det kommer ta åår innan jag blir gravid igen och viill viill va gravid till april när jag skulle fått bebis:(

Använder du alltid samma märke på testerna? Använde du dem innan missfallet?
  • F89
    SaandraR skrev 2014-02-13 22:43:47 följande:

Tack! Ja jag får testa varje dag helt enkelt så jag inte missar..
    Vilken tid på dygnet testar du? Kan det bara så att du har kort stegring och ska byta tid?
Svar på tråden Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?