Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?
Vilket dag är du på? Jag brukar få utslag dag 18 och idag är det dag 21, ska testa på eftermiddagen!
Brukar alltid få ÄL dag 14, har fått dag 18 en gång efter MA.
Allt såg bra ut!!! Yippie :)
Nu får man hålla tummarna 6-7 veckor till då!
Behövde inte vänta länge alls vilket va skönt också.
Äntligen glad gubbe!:) Fick till det igår svettig och febrig;) så tror att det får räcka med en gång denna äl, fler gånger har ju tydligen inte lönat sig förut!;)
Titta vem som kom på besök! : D
Fråga: vi har haft sex varje dag sen i lördags, men inte igår. Kommer inte kunna ha sex förrän ikväll. Det borde väl ändå räknas som att pricka ÄL?
Vad ska jag tro om ev äl? Gyn tyckte jag hade älflytningar igår. Hade inga flytningar alls förrän tisdag och sen då igår också. Men negativt på testerna fortfarande. När borde äl ske egentligen?
Innan jag gått på toan för att testa kom mensen!! Tråkigt men glad att jag inte testat! Hade inte velat se texten INTE GRAVID! Kommer inte tänka tanken på att testa innan äl+16. Får vara nöjd med att luteala fasen har rättat till sig denna månad så då verkar hormonerna mer normala igen.
Ursäkta att jag inte varit här på ett tag. Fokuserat på annat o haft fullt upp. Men nu har jag läst ifatt och trots all sorg o alla tårar härinne finns det mkt skratt här. Och fränst kärlek och omtanke. Tack för att ni finns här som stöd.
Nu har min mens kommit. I måndags. Äääntligen! Så jäkla skönt.
På fredag börjar jag med Pergotime för att få igång äl. Min ivf-läkare är så omtänksam. Nu har jag ett ul n v inbokat för att se hur min kropp reagerar på Pergotimen. Spännande!
Fy fan vilken lättnad att en riktig mens äntligen dök upp, efter 61 dar. Innan dess hade jag en fjuttmens 40 dar efter medicinska aborten. Nej, nu jäklar är jag laddad för en äl. Håll tummarna att det blir en nu. Jag skulle bli så glad.