Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?
Tror vi var med i samma majtråd ett tag, känner igen ditt nick.... Hoppas vi får vara i samma bf tråd sen, typ Augusti eller september tråden
En fråga ang äl-tester. Jag har aldrig använt förr så är lite osäker.
Det har varit helt blankt på dem i två dagar men idag visade det sig ett svagt streck, om det blir så imorgon med kan jag räkna med att äl kommer inom kort då eller kan den visa streck ändå?
Jag vet ju att vid lika starkt är själv äl, men vill ju gärna få till det lite extra innan äl också o min sambo jobbar mkt kvällar så det gäller att jag ska orka hålla mig pigg de kvällarna
Sowe81: Jag har bara använt sånna ÄL-test en cykel tidigare (har digitalt nu) men jag hade nog tolkat två streck som att en stegring är på G om det var helt blankt tidigt!
Jag va på ultraljud förra torsdagen skulle då vart i v 12+4 men de hade dött i v 8+4 så fick tid art sätta igång med cytotec redan fredag morgon så här sitter man o inväntar att sluta blöda så man kan börja om har läst de kan ta 4 veckor innan man slutar blöda:( fy va segt!!!!
Hur vet man att de inte funkar liksom?:s
Tack alla:) ja nu vill man bara detta ska va förbi så man kan börja om o känna sej fräsch igen, har ni ande barn sen innan?