Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?
Jag tror jag fick ont i tuttarna bim+4 med min son så klart det går!:)
Idag BIM+2-3 och ÄL+15-16 och ingen mens än, men får den där luriga känslan i magen att mensen är på väg men så är det inget..
Börjar känna som att det finns något därinne...hade tänkt gå till barnmorska och testa men såklart ska det här inträffa under helgen..så får troligen vänta till måndagen. Kanske bra ifall mensen ändå kommer snart ?.?
Jag är lite nojig och gillar inte besvikelser..
Glömde nämna att jag faktiskt testade på BIM-4 och fick negativt. Därför fortsatte tanken att mensen bara var oregelbunden.
Har varit borta några dagar och inte hunnit skriva eller kommentera. Försökt läsa äldre inlägg och beklagar det som hänt för de nya på tråden :(
Och grattis för de som plussat!
Testade till slut på ca BIM+4 och visade ett plus! : D Tack alla för ert stöd, utan era kommentarer och svar på frågor tror jag jag varit rätt så förvirrad nu och inte misstänkt graviditet! Testade negativt vid BIM-4 och tappade nästan hoppet. Ska försöka inte vara alltför orolig och önskar er alla lycka till!
Kommer fortsätta läsa tråden trots denna enorma trötthet hehe.
Jaa jag kan tänka mig det!!
Jag gjorde skrapningen i v.13 och det känns som att blir jag gravid igen så kommer oron vara hög tills bebisen är ute och är en frisk krabat. Jag har ju tre friska barn redan och aldrig råkat ut för MF tidigare så det känns bara sååå konstigt att det skett. :-/
Nu hoppas jag på plus i årsskiftet