-
Stå på dig! Jag tycker också det låter konstigt.mimmih skrev 2014-01-17 21:39:39 följande:Ja, tills dess att han bestämmer sig för att skriva en remiss till gyn. Jag tror att jag ska ringa och boka en ny tid med husläkaren nästa vecka och säga att jag VILL träffa gyn. På min UL-rapport, som jag fick med mig hem, står det under utlåtande att "konsultation med gynekolog rekommenderas" så varför husläkaren inte ens kan låta mig diskutera med dom är en gåta.
-
Bra jobbat! : ) Det går bra för mig också! Motionerar 3-4 gånger i veckan och har fuskat med en kanelbulle sen nyår. Känner mig inte lika trött och inte lika svullen, tjoho!Cayenna skrev 2014-01-18 14:47:18 följande:
Hur går det för er andra som slutat med bullar och godis? Jag har fuskat två gånger när jag blivit bjuden, känns oschysst att vägra äta då. Men annars går det bra. Och så har jag kört två-fyra jogging rundor i veckan i ca tre veckor. Känns bra att göra något nyttigt som kan bidra till vikt och kropp i trim och redo för en graviditet inom sju månader.
-
Fråga: jag märkte att jag blödde i måndags när jag kände lite på livmodertappen.. Sen blödde jag ju MYCKET fram till onsdags kväll. Har inte kommit något alls sen i torsdags kväll och idag kände jag lite till.. Då blev fingret blodigt. Nu är jag rädd.
-
Jo, och allt såg bra ut : )SaandraR skrev 2014-01-18 19:45:58 följande:
gjorde du gynundersökning för några dagar sen? kommer inte ihåg.
Är mer rädd för att det här med att känna på livmodertappen kan få den eller något annat att börja blöda. -
Tack! : )Kirsten skrev 2014-01-18 20:59:40 följande:
Det låter ju märkligt om det skulle va nåt knas nu när du precis gjort gynundersökning. Tror inte heller du kan framkalla en blödning genom att röra tappen, måste bara va tillfälligheter. Hoppas du kan sluta oroa dig!:)
Det har inte kommit något mer nu. -
Tack men ingen ÄL. Då hade jag känt det på tappen : )SaandraR skrev 2014-01-18 21:01:31 följande:
Ok förstår att du oroar dig men du har inte äl då? Då kan man få en liten blödning -
Blod igen.
Kul summering: De senaste 15 dagarna har jag totalt haft 3 blödningsfria dagar. Idag är en bitter skitdag. -
Jag känner också så idag : (söderböna skrev 2014-01-19 13:49:42 följande:
Idag tror jag att det aldrig kommer hända, att jag aldrig får se ett positivt digitalt CB-test igen, än mindre en fullgången graviditet och en bäbis. Men men vi fortsätter "kämpa". Ska köra den där varannan dag från cykeldag 8 och sen 3 dagar runt ÄL och se om det fungerar. Börjar känna mig desperat efter exakt 1 års försök...
Förstår att årsdagen suger, jag bävar inför min.
Vi har försökt den metoden sen missfallet och gjorde det den gången vi plussade. Jag tror den på den! -
Jag kollade sköldkörteln på mitt vanliga VC ett par månader efter mitt missfall så det borde gå : )Cayenna skrev 2014-01-19 17:18:37 följande:
Om man ska kolla detta, går man på en vanlig VC? -
Jag tror det beror på VC. Jag sa att jag nyligen haft missfall och att jag hade läst på om symptomen för strulig sköldkörtel och att det stämde in på mig.Cayenna skrev 2014-01-19 22:35:46 följande:
Tack för svar! Kan man bara boka tid och säga att man vill kolla tror du eller måste man ha en radda symptom?