Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?
Kissig hela tiden, trött, svullen om magen och extra känslig i underlivet...samma som förra gången.
BIM+2 idag och ingen mens. Tog ett test i morse och det visade negativt. Nu väntar jag och ser om mensen tänkt komma eller inte, annars får jag ta ett nytt test efter helgen då är det BIM+7!
Mensen verkar vara på ingång nu. Fått en knappt märkbar brun-röd flytning på papperet de gånger jag nu varit på toa sen 14 tiden ungefär!
Får sikta in mig på nästa ÄL, och den ser ut att vara beräknad till den 14/12. Så vi sa nu, jag och maken, att vi kör på från 1 December så mycket vi bara kan, hinner och orkar!!!
Hade ekonomin sett bättre ut så hade jag velat prova på ÄL-stickor för första gången i mitt liv.
Mensen kom igång i morse, tre dagar över beräknad dag!
Får sikta in mig på nästa ÄL nu som enligt uträkningarna ska bli kring den 17/12
Då jag på banan igen efter att mensen kom den 28/11 och avslutades 3/12. Så nu är det ÄL som inväntas och vi kör på varannan dag nu, var det tänkt!! Men gubben tog två av barnen med sig till stugan så det blir nu inget mys förns på söndag. :-/
Så får vi hoppas att det inte kommer någon mens i årsskiftet!!!