![Skorpan89](/bundles/flmuser/images/default_avatar_th.png)
-
Ja kroppen är fantastisk :) körde stenhårt med äl-test när jag slutat blöda efter missfallet. Tror jag fick äl efter 11-13 dagar :) så det gick skapligt snabbt för allt att komma igång igen :)SaandraR skrev 2013-09-24 16:16:49 följande:Härligt att du blev gravid så fort igen!! :) får man lite hopp..
-
Tack! :)undrande03 skrev 2013-09-24 14:35:22 följande:grattis!! :)
-
Paron! Hur går det? Väntar på att du ska skriva något :)
-
Tack! Jag testade ju med ett vanligt cb igår och fick inte heller plus. Kanske en minimalt nästan osynligt plus för ett tränat gravtest öga. Så tappa inte hoppet! Jag trodde inte det digitala skulle visa något. Så jag började undra vad alla mina symptom istället berodde på. Men nu vet jag ju :)paron skrev 2013-09-24 20:09:36 följande:
Grattis!!!! Jag testade med ett cb men ej digitalt och jag fick inte ett plus :/ inte ens ett ynka litet svagt streck :( Jag trodde verkligen..... Har BIM imorgon så vi får se... Men idag har jag fått mycket varma och ömma bröst som är lite svullna. Så var det sist jag va gravid också. Men tror att mensen nog kommer imorgon eller någon dag framöver.. -
Cb-digital! Jag gjorde så att jag började testa med testlagrets äl-test, när jag såg stegring på dom började jag med cb digital. Blev lite billigare på så sätt :)Zandra0711 skrev 2013-09-24 22:36:54 följande:
Vilka Ältest tycker ni är bäst? Aldrig använt ältest innan men vill veta nu med säkerhet så fort blödningen från mitt mf är klar :)
-
Jag räknar från äl, så jag testade på äl+13 :)paron skrev 2013-09-25 10:04:28 följande:
Man kanske ska testa ett digitalt då? Får väl se om mensen kommer idag. Mina bröst är VÄLDIGT ömma idag iaf, och det tar jag som gravsymtom, men man vet ju aldrig. Kroppen kan verkligen lura en. Hur låg du till när du testade med digitalt? Va mensen sen?
Ja jag tycker du ska testa med ett digitalt. Då får man svart på vitt. -
I vilken vecka fik du missfall? Jag fick mitt i v 6 och behövde inte göra något speciellt så länge jag inte fick överdrivet ont eller kände mig sjuk.Solros78 skrev 2013-09-25 10:00:11 följande:
En fråga till er som satsat på stt bli gravida direkt. Jag blev rekommenderad att inte ha sex på två veckor efter missfallet pga infektionsrisken, hur ska man få det att gå ihop med att ha sex vid ev äl? För normalt sett har jag äl på dag 11-13. Har ni struntat i rekommendationerna och haft sex ändå?
-
Å så himla spännande!!paron skrev 2013-09-25 13:49:03 följande:
Jag va på äl +13 igår. Gick och köpte ett digitalt nu. Spar den till morgonkisset imorgon bitti, på min födelsedag. Hoppas det kan ge mig lite tur :) mensen har inte kommit idag iaf och ingen mensvärk. Hoppas hoppas hoppas!! -
Om jag hade varit dig hade jag testat. Vilken dag är du på? Är ju väldigt vanligt att blöda tidigt i graviditet.Zombiemma skrev 2013-09-25 12:16:12 följande:
Nä det blev inget den här månaden..
Tant röd kom på riktigt idag.. Fast ganska sparsamt.
Känns dock lite jobbigt att inte kunna lita på kroppen, jag hade ju hur mycket symtom som helst och 37 dagar?!?
Ni som fått en mens, hur var den?
Tror jag ska köra m äl-test den här månaden..
-
Precis, börja med att ta ett gravtest när du slutat blöda. Jag fick min ägglossning 11-12 dagar efter jag slutat blöda :)Emaria skrev 2013-09-25 12:02:05 följande:Se till att testa så du går neg gravtest först. Utan det får du ju ingen ÄL!
-
Väntar med spänning!! :D HEJJA!Zombiemma skrev 2013-09-25 17:25:26 följande:
Är på dag 38.. Ja har funderat på om jag ska testa för säkerhets skull. Jag blöder så konstigt oxå, inte alls som jag brukar. -
Attans. Varför inte testa med cb digital så får du veta?paron skrev 2013-09-28 08:33:16 följande:
Testade imorse med ett RFSU test för att kolla om det skulle komma ett tydligare streck. Icke! Helt blankt igen. BIM +4 idag. Ja mensen har kommit på dag 36 förut så det är väl inte omöjligt att den skulle göra det nu heller. Tålamod tålamod, vart tog du vägen?
-
Jag kör alltid på cb digital ägglossningstest. Går inte att misstolka de testen. Men dom är dyra så jag använde testlagrets äl stickor i början tills jag såg en stegring. Då gick jag över till de digitala för att vara på den säkra sidan :)Zombiemma skrev 2013-09-30 18:34:03 följande:
Jag hade oxå en sparsam mens nu efter mf, det blev en underlig cykel på 37 dagar. Men nu har jag slutat blöda iaf och är på cykeldag 7, har ingen aning om när jag ska ha äl nu, jag brukar ha en cykel på mellan 26-28 dagar men det kanske har rubbats nu? Tänkte testa m äl-test den här mån, nån annan som använt det? Vilket märke ska man satsa på i så fall?