• paron

Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

Zombiemma skrev 2013-09-22 20:34:17 följande:
    Jag är livrädd för att testa, orkar inte ett neg. Innan mf så tog det lång tid innan ett riktigt plus kom så därför vill jag vänta, plus att idag ömmar brösten mycket mindre och det skrämmer mig.. Får se hur det känns om ett par dagar..

Jag förstår att du känner dig rädd och det är bra att du kan vänta. Jag blir besviken efter varje neg jag får. I helgen har jag haft fullt upp och inte hunnit testa eller ens tänkt på det så det har varit skönt! Jag håller tummarna för dig :)
  • paron
    Skorpan89 skrev 2013-09-22 20:33:46 följande:
    Skulle aldrig kunna hålla mig så länge som du Zombiemma :p Jag har också bim på onsdag! (Eller fredag) har inte full koll. Men om jag får hem mina tester imorgon så testar jag då :) Har konstant molvärk som drar ner mot låren och igår började jag få ont i ryggen, så det är ganska spännande nu! :D

Jag har ett test som ligger och vill gärna testa imorgon bitti, men nu tänker jag hålla mig till på ons! Jag har testat allt för mycket nu och bara fått neg. Sist jag va gravid så testade jag mig BIM +3, och fick då ett väldigt svagt streck. Får nog vänta i ett par dagar nu innan det visar, OM det nu är något!
  • paron
    Zombiemma skrev 2013-09-23 07:48:26 följande:
    Äckelvarning!! Jag blir lite knäpp idag tror jag bestämt.. Inatt mös vi och när jag gick på toa kom det blodblandat slem, men bara lite grann. Tog på fn binda och tänkte att "nu då"? Men nä, nada!?! Vårtorna är lite ömmare idag och frukosten ville jag inte alls ha.. Hann gå på toa innan test så det blev inget idag heller. Får nog bli ett test imorn iaf (om inget händer dvs)

Jag håller verkligen tummarna för dig :) Vad spännande! Jag tog ett test i all hast i morse innan jobbet. Hann inte ens kika på det innan jag fick brådis iväg, tidsoptimist ja visst!!!! ;) När jag kom hem tittade jag på det och det är ett svagt streck där. Blev såå förvånad. Det går inte att tyda ett test så här i efterhand va? Det kan väl ha blivit missfärgat?
  • paron
    Zombiemma skrev 2013-09-23 15:16:51 följande:
    Ja det blir ofta ett streck till om det legat ett tag.. Men ta ett nytt, det KAN ju faktiskt vara ett streck!! Lycka till, håller tummarna!! Jag fegar och fegar... Får se om jag tar ett imorn.. Har inte haft en enda tillstymmelse till blid idag. Brösten ömmar mindre igen, men kliar lite istället och har svällt lite. Har haft lite förhöjd temp nu i över 2 v.. Huva, nervös känner jag mig!!

Jag tog ett test nyligen men har svårt att tyda det?! Jag tycker mig se ett till streck men det är typ utsmetat och teststrecket är svagt. Kanske höll jag inte Stickan tillräckligt i urinet? Jag tror verkligen att jag är gravid!!!!! :D Imorgon tycker jag att du borde testa dig :) visar det sig att det inte är något så har du snart äl igen och kan försöka! Men jag tror att du är gravid du också :)
  • paron
    Skorpan89 skrev 2013-09-23 07:56:26 följande:
    De låter ju ganska bra! Men om du nu är många dagar över bim så kan du ju testa vilken tid på dygnet som helst ;)

Skorpan! Har du testat ännu? :)
  • paron
    Skorpan89 skrev 2013-09-23 16:58:23 följande:
    Ja jag har testat! Men vet inte om jag törs tro på det. Testade med ett clearblue plus och sågs ett svaaagt plus. Vet ni om dessa tester visar spökstreck? Bim-3-4 idag. Testade inte med morgonurin.

Jag har aldrig fått ett spökstreck. Testade också idag och fick ett svagt streck, tog inte heller morgon urin, ska testa imorgon bitti så kanske det visar starkare :) Lycka till!!!!
  • paron
    Skorpan89 skrev 2013-09-23 17:23:24 följande:
    Använde du lika test som mig? :) lycka till du med!

Nej, imorse tog jag ett RFSU testa tidigt och nu på em tog jag en RFSU sticka :)
  • paron
    Solros78 skrev 2013-09-23 17:52:00 följande:
    Hur verksr kroppen fungera igen efter ett missfall? Har ni fått äl direkt igen, ska man se dagen då allt kommer ut som dag ett i månaden eller hur funkar det?

Jag räknade från första dagen jag började blöda. Och ja, jag måste ha haft äl som vanligt efter mitt mf, eftersom mensen kom som den brukar.
  • paron
    Skorpan89 skrev 2013-09-23 19:45:55 följande:
    Aha! Jag ska snart testa med RFSU sticka :) ska bara bli super kissnödig först :p

SPÄNNANDE!! :))
  • paron
    Solros78 skrev 2013-09-23 20:57:54 följande:
    Ok intressant! Hur länge blödde du/ni andra?

Jag blödde i 6 dagar, allt som allt.
Svar på tråden Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?