• F89

Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

0fia skrev 2013-12-07 16:39:46 följande:
    Känner precis som du smile4.gif . Fertilityfriend sa att det skulle bli mens idag och jag tycks ha fyllt i precis som det skall vara eftersom de prickade helt rätt... Utan FF hade jag inte haft någon aning.
    Kul samtidigt att vi ligger lika i datum : )

Vi deppar ett par dagar och sen blickar vi framåt tillsammans?
  • F89
    0fia skrev 2013-12-07 21:51:29 följande:
    Håller med. Depp depp depp..... Men nu PEPP! När tror du att du har äl?
    sowe81 skrev 2013-12-07 19:22:22 följande:Åh va tråkigt. Hoppas det snart syns streck igen.
    Mensen har redan gjort sin intåg så inte mycket att hoppas på smile5.gif
    Det där är ju lite av ett mysterium just nu men om jag ska gå på cykeln innan MA så bör ÄL vara den 21 men om den här cykeln blir likadan som förra så kan ÄL också vara den 25. Jag hoppas mer på den 21 : )

När har du?
  • F89

Det verkar som att det är en riktig mens (som jag hade innan MA) den här gången, det gör mig förvånansvärt glad. Heja kroppen!

• F89
    Blåsippan84 skrev 2013-12-08 14:06:45 följande:

Väntade ni in en mens innan ni försökte igen, eller "körde" ni på;)?

Vi "körde också på". ÄL kom 20 dagar efter skrapning.
  • F89
    Maho81 skrev 2013-12-08 23:08:13 följande:

Det dumma är att jag inte har testat något alls sedan missfallet =S Jag hoppas att jag får mina tester i morgon så jag kan börja testa.. Jag beställde i onsdags från Testlagret och enligt deras sida så skulle man ha testerna dagen efter om man beställde innan kl 17, men det stämde tydligen inte.. De skickade inte förrän i fredags..

Du får väl börja testa och se om det sker en stegring, annars kan man väl vända sig till tex BM och be om att få ta prov vid två tillfällen och se om hcg ökar?
  • F89

Ni som ÄL-testar på jobbet, hur får ni till det? Alltså smyga med ett test in på toaletten.. Jag antar att ni inte samlar upp urinen innan heller?

Jag funderar på att börja testa utan att min sambo vet om det. Han var väldigt stressad den här cykeln och det låste sig ett par gånger. Jag vill använda ÄL-test men jag vill inte att han ska känna tvånget från dem.

• F89
    söderböna skrev 2013-12-09 08:18:08 följande:
    Jag kör med ÄL-test på jobbet pga det är bäst att testa efter kl 11. Jag tar det vid lunchtid helt enkelt. Då ska man ändå kanske rota i sin väska efter ex plånbok. Möter sedan upp i lunchrummet och ingen tänker på att man stått i 3 min och väntat på "glad gubbe".
    Smart! Kanske ska testa det : )

Testar ju helst på morgonen eftersom jag har svårt att hålla mig så länge men kanske är värt ett försök så sambon slipper se 1 miljard test hemma..
  • F89

Idag är ytterligare en gråtdag : (

Tror ni det kommer vara såhär tills man plussar på nytt?

• F89
    Blåsippan84 skrev 2013-12-09 13:29:03 följande:
    Har du barn sedan tidigare? Jag känner själv att jag skulle varit mkt mer nedbruten om jag inte hade barn sedan tidigare. Tänka att detta aldrig skulle gå. Men nästan alla mina vänner har någon gång fått missfall och sitter idag med två friska barn. Så vi får fortsätta hoppas!! Det kommer gå.

Också haft gråtdag idag. Gråtit när jag ringt bm och avbokade tiderna. Så vet ej hur jag är när jag traskar till jobbet på ons. Men som ngn skrev. Känner att det är hormoner som spelar spratt.

Jag kommer nog bli jätte orolig när jag får plus också. Orkat liksom ej en sådan här kullerbytta igen.

Kram på dig
    Nej, inga barn sen tidigare. Jag tror också att det hade känts annorlunda då, nu är jag ju mest rädd för att jag aldrig kommer få barn..
  • F89
    Blåsippan84 skrev 2013-12-09 13:59:54 följande:
    Har ni försökt länge? Tror på att man måste få gråta när gråten kommer så blir det lättare sen. Försöker man hålla undan den så kommer det nog surt efter. Håller tummarna för oss nu att vi mår bättre snart och att vi får dela plusen här med alla andra.
    Nej inte egentligen. Vi slutade med P-piller i maj och plussade i slutet av augusti. Har precis avslutat försök nummer 2 efter MA så det är ju ingen tid egentligen. Tack för att du peppar!
Svar på tråden Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?