• 0fia

Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

Solros78 skrev 2014-03-10 08:57:34 följande:

Jag trodde bim var i helgen men nej, nu fick jag plötsligt mens idag, dag 23, bara 7-8 dagar efter min äl, jaha, där gick sista försöket på bebis 2014. smile4.gif

Trist! Om nu cykeln ändras så ändras väl tidpunkten för nästa äl. Är maken bort ändå?
  • 0fia

E2012smamma - det har kom rejält med bruna flytningar i fredags. Därefter har det fortsatt komma lite bruna flytningar. Igår gick tempen ner. Skulle haft mens igår men fortfarande inget rött.... Tempen gick upp idag igen.

F89 - jag håller tummarna superhårt! Jag hoppas så att det går bra på vulet imorgon!

Springer på toaletten hela tiden för att koll om mensen kommit. Har en hel del flytningar men fortfarande inget rött.

• 0fia
    F89 skrev 2014-03-10 09:40:08 följande:

Hur är det med dig idag 0fia?

Läs ovan . Fortsätter ju liksom att hoppas. Tror ju att det är kört men vill ju så gärna!
  • 0fia
    sowe81 skrev 2014-03-10 18:33:00 följande:
    Ja urs, bara träffa Inez 1h innan läggning är inget luv jag vill a.... Hellre lever jag på existensminimum...
    Hade inte jag heller klarat

Karro1988 - Härligt med lite positiva resultat är tråden igen
  • 0fia
    Makane skrev 2014-03-10 19:57:47 följande:
    Ofia: Jag tycker inte att det låter som om det måste vara missfall när det kommer såpass lite. Fortsätter att hålla mina tummar.
    Idag har det inte kommit mer bara massa vanliga flytningar (sorry för äckeldetaljer). Vet inte vad jag skall tro. Hoppas mycket men förnuftet säger att det när som helst kommer en rejäl mens
  • 0fia

Jag måste älta lite till. OM det nu inte kommer någon mer mens vad..... Vad skulle ni göra om ni var i min situattion? Boka tid hos MVC och hoppas på tidigt vul? Kontakta privatgyn och få vul denna vecka? Ältar och ältar

• 0fia

Min andra graviditet gjorde jag vul i v 5+1. Första graviditeten hade jag ett supertidigt missfall. Började blöda typ äl +10 och blödde sen nästan två månader. Fick pos gravtest efter typ en mån. Därför gjorde jag tidigt vul för att se att "uppklarningen" satt på rätt plats.

• 0fia
    F89 skrev 2014-03-11 09:12:28 följande:
    Både jag och den dumma läkaren hade fel! Liten har växt 4 mm på en vecka och hjärtat slog fint! <3

Barnmorskan idag tyckte att det var vidrigt sagt av läkaren från förra veckan att prata om skörhet. Hon sa att hon inte såg några alls tecken på att det här inte kommer gå vägen och beordrade mig att njuta!
    Åh vad skönt att höra!!! Stort grattis!!! 
Svar på tråden Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?