Inlägg från: Skorpan89 |Visa alla inlägg
  • Skorpan89

Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

paron skrev 2013-09-23 17:12:16 följande:
    Jag har aldrig fått ett spökstreck. Testade också idag och fick ett svagt streck, tog inte heller morgon urin, ska testa imorgon bitti så kanske det visar starkare :) Lycka till!!!!

Använde du lika test som mig? :) lycka till du med!
  • Skorpan89
    paron skrev 2013-09-23 17:37:13 följande:
    Nej, imorse tog jag ett RFSU testa tidigt och nu på em tog jag en RFSU sticka :)

Aha! Jag ska snart testa med RFSU sticka :) ska bara bli super kissnödig först :p
  • Skorpan89
    paron skrev 2013-09-23 19:49:47 följande:
    SPÄNNANDE!! :))

Jag anar en liiiiiten skugga, knappt synlig men den finns där! RFSU vanliga test är inte lika känsliga som cb tex va? kan knappt vänta tills imorgon bitti!
  • Skorpan89
    Zombiemma skrev 2013-09-24 08:50:57 följande:
    Det är ju tidigt än vänta tills efter bim, du har ju sett ett svagt tidigare så det kan ju faktiskt komma . Hormonhalten fördubblas var 3:e dag så vi håller tummarna!![/quote [quote=71191099][quote-nick]paron skrev 2013-09-24 08:23:36 följande:[/quote-nick]
    Zombiemma skrev 2013-09-23 22:37:42 följande:
    Åh tjejer vad kul!!! Det låter verkligen som om ni är gravida ju!! Själv känner jag mig orolig, har väldigt lite symtom idag, brösten är tunga men inte ömma längre.. 37 dagars cykel känns INTE ok för att vara jag..
    Jag vet inte ja, tog ett test nyss. Först såg jag bara ett streck, sen efter att testet torkat lite så dök det upp ett till streck. Måste ha varit efter ca 25-30 min. Antar att det inte heller är ett giltigt test. Har BIM imorgon. Nu tvivlar jag på det här :/ blä!

Jag tvivlar också. Testade med RFSU imorse och såg en super svag skuggad linje. Kan ju vara inbillning också. Men visst är det svårare att plussa tidigt med RFSU än tex cb?
  • Skorpan89

Känner lika! Hoppet är kvar tills tant röd hälsar på. Jag har 3 mil till närmaste apotek. Är lagomt sugen på att köra dit, eller jag måste nog helt enkelt göra det ;)

• Skorpan89
    Skorpan89 skrev 2013-09-24 09:11:04 följande:
    Jag tvivlar också. Testade med RFSU imorse och såg en super svag skuggad linje. Kan ju vara inbillning också. Men visst är det svårare att plussa tidigt med RFSU än tex cb?

Zombiemma skrev 2013-09-24 08:46:57 följande:
    Nä jag fegade ur imorse med . Men jag har haft lite molvärk och illamående på morgonen så det ser jag som positivt..

All heder till dig som kan vänta! Är mäkta imponerad! :D
  • Skorpan89
    Zombiemma skrev 2013-09-24 13:48:13 följande:

Åh! Grattis!! smile1.gif

Kul!

Hoppas det går lika bra för alla andra nu oxå! smile1.gif
    Tack! Håller tummarna för alla andra också :) Kan inte känna mig lugn förns det gått mååånga veckor till. Tur jag har test kvar och kan kolla stegringen.
  • Skorpan89
    SaandraR skrev 2013-09-24 15:08:31 följande:
    Grattis!! Va inte du med i april tråden också när du fick missfall? Kanske blandar ihop..:)
    Tack! Jo det stämmer, känner igen dig med :)
Svar på tråden Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?