• F89

Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

SaandraR skrev 2013-11-05 07:50:06 följande:
    Bim idag och negativt .. Nu får gärna mensen komma så man kan börja försöka igen..

Tråkigt : ( Hoppas mensen kommer idag så den går över fort
  • F89

Ju närmare BIM jag kommer ju mer panik börjar jag få : (

Jag pendlar mellan att försöka intala mig själv att det inte blev något den här gången och att det är helt OK, till att vara ledsen för det, till att hoppas och överväga att börja testa om ett par dagar för att kanske eventuellt förhoppningsvis i den bästa av världar se något litet ynka-pynka plus.

Jag vill bara snabbspola och få det överstökat så man kan gå vidare och försöka på nytt.    

• F89
    is1 skrev 2013-11-05 09:50:10 följande:

Jag känner precis samma som du! Man vill bara att dagarna ska gå fortare och att BIM kan komma så man får se om man får någon mens. Man vill liksom inte hoppas för mycket för då vet man hur ledsen man blir, igår kväll hade jag riktigt ont, mådde lite små illa så det vart en tidig kväll. Känner mig inte alls så pigg idag. Har du bara ont eller finns det några andra tecken? Kram

Jag har inga symptom alls. Idag har jag inte känt mig öm över äggstocken heller vilket är skönt.
    När jag blev gravid så fick jag inga symptom förrän BIM-3 iofs. Idag är jag på BIM -5 eller -7. 
  • F89
    0fia skrev 2013-11-05 10:50:41 följande:
    Förstår precis! Det är så lätt att säga "jaja blev det inte denna gång så blir det nästa" men verkligeheten är något helt annat. Håller tummarna för dig!

Och jag för dig : ) När har du BIM?
  • F89
    0fia skrev 2013-11-05 11:09:38 följande:
    BIM? Jag väntar helt enkelt på att sluta blöda och äl Tungan ute. Har laddat upp med tester från testlagret och kolla gravtest och äl-test varje dag. Tempen sjunker vanligtvis dagen för mens eller mensens första dag. Äl kommer vanligen 15 dagar efter mensens första dag. Har ju ingen aning nu men kanske är det så att äl nu kommer om 14 dagar (tempen sjönk igår). Hoppas äl-testen blir ännu svagare snart så att det går att avgöra om det kommer äl eller ej. 

Som jag skrev ovan så är du ju hur som helst möjligt med mys när som helst och det känns ju lite som en förutsättning för att det skall bli något Flört 
    Ah. Spännande! Då hoppas vi att det är ÄL-tider inom kort : )
  • F89
    0fia skrev 2013-11-05 11:18:32 följande:
     Funderar på om man kan ha äl fast gravtestet inte hunnit bli negativt än.... Sa hon något om det?

Jag frågade ingenting om det : )
  • F89
    0fia skrev 2013-11-06 08:29:43 följande:
    Äntligen! Ingen blödning eller spotting på hela dagen igår. IDag tydlig minskning på äl-testet och bara svagt på grav-testet. Tänk att man kan bli så glad för något sådant Solig

Härligt! : )
  • F89

is1: Usch! Hoppas du kan komma in så fort som möjligt! Jag var på vårdcentralen igår eftersom jag av olika anledningar har blivit livrädd för att det kan vara något tokigt med min sköldkörtel så jag har tagit alla prover man kan ta i princip, även de som rör infektion i kroppen generellt. Har inte haft ont i äggstockarna senaste dagarna men med tanke på vad 1177 sa till dig så är jag glad att de gör en grundlig koll : )
    Skulle få besked nästa vecka!

• F89

11 dagar efter positivt ÄL-test verkar det som att jag har fått mens : (

• F89
    0fia skrev 2013-11-07 11:02:07 följande:

Men skulle inte mensen hålla sig borta i den här tråden?

Jo, det trodde jag också : (
    Om den ändå skulle komma så är det ju iofs lika bra att den kom lite för tidigt så den försvinner fort igen : )
Svar på tråden Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?