• SaandraR

Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

Belly skrev 2013-12-03 12:56:58 följande:
    Jag skulle tro det samma att du hade ett tidigt missfall. För ett plus är ju alltid ett plus även om det är svagt. Beklagar verkligen!!

Jag känner med dig och hoppas verkligen nästa gång blir din gång!

Tack! Bim på nyårsafton nu då..
  • SaandraR

0fia: Det ser ju positivt ut!

Jag har inte blödit nåt mer nu sen i eftermiddags..fattar ingenting.

• SaandraR

0fia: men som sagt testade du inte helt blankt efter du hade fått sånt svagt streck förra veckan eller va det va?

Jo fast man kan ju inte testa svagt positivt innan en nidblödning :s så känns ändå kört tyvärr..

• SaandraR
    zebra skrev 2013-12-03 22:39:39 följande:
    Jag skulle ha BIM idag men tror jag räknat fel, tror cykeln har förlängts efter missfallet till 28 dagar..så ska vänta ett par dagar innan jag tänker testa om inte mens kommit. Har förövrigt inga symtom egentligen. Igår blev jag plötsligt illamående direkt efter middagen och kräktes men tror inte det är ett symtom..hade en tenta idag och var

stressad igår. 

Kissar ofta,men inga värkande bröst eller molvärk...inväntar mensen faktiskt..

Sandraar: Kan det vara nidblödning kanske? :) Har inte upplevt det själv men läst och hört andra haft det.

Invänta mens och testa om den inte kommer :) så ska jag göra nästa gång för att slippa bli extra besviken om det inte blir nåt..

jo hade nästan trott på det om det inte vore för att jag fick ett svagt streck på grav sticka igår..men ska testa om ett par dagar om jag inte får mer blödning nu..
  • SaandraR
    0fia skrev 2013-12-03 23:27:50 följande:
    Jo, det var negativt för två dagar sen men jag tror att nivåerna nu är så låga att det kan bero från test till test. Testet är extremt svagt idag. Tror nog det är efter mf. Är ju på BIM -5 idag så det borde synas bättre.

Bim -5 är ju jättetidigt att plussa.. jag fick negativt bim -3 i somras och plus bim -1
  • SaandraR
    zebra skrev 2013-12-04 00:05:38 följande:
    Ja så kommer jag göra av samma anledning som du. 
    Ja gör så, man vet aldrig. 

Blöder pyttlelite igen.. ingen mensvärk och brukar jämt ha problem med sjukt stark värk de första dagarna vid mens...ååh blir galen på detta :(
  • SaandraR
    F89 skrev 2013-12-04 13:11:58 följande:
    Det låter som min första mens efter skrapningen : (

Okej :( ja det är väl bara att acceptera att det inte blev nåt plus innan jul..
  • SaandraR

Blöder massor nu., vakna och kändes som jag höll på att blöda igenom tampongen. . Och så kom ett par små klumpar :( kan det göra det vid ett så pass tidigt missfall? Eller kan första mensen va så efter skrapning? Ska jag inte använda tampong nu? Ska jag kontakta gyn/bm?

• SaandraR

Tack för svar ! Jag blöder inte så mycket längre, det var under natten..inte kommit mer klumpar heller.

• SaandraR
    zebra skrev 2013-12-05 14:47:27 följande:
    Sådan mens hade jag första mensen efter missfallet. Det kom massor med stora klumpar och jag blev faktiskt glad att jag väntade tills efter mensen för ny graviditet, tänkte "hur ska fostret fästa med alla desa klumpar i vägen?". Läkaren jag va hos en vecka efter missfall sa också att den första mensen rensar och renar livmodern.

Ja jag känner lite så med..:) nu känner jag mig pepp igen inför ny ägglossning! Nån som har läst i tråden som heter nåt med "en superbra metod"? Ska testa den metoden + rosenrot denna månad!
Svar på tråden Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?