Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?
Kossann: Skönt att de följde upp det och att någon fanns där som man kunde prata med!
Kossann: Skönt att de följde upp det och att någon fanns där som man kunde prata med!
Kossann: Grymt! Det är samma där jag bor, där får man ett tidigt VUL (efter V 8) för att se att allt är ok - inte för att de är större risk utan för att "de har respekt för den upplevelse man har med sig". Det känns skönt
0fia: Testade graviditetstest sista gången 16 dagar efter skrapning och då var det positivt men svagt. Testade inte mer efter det och fick positivt ÄL-test 20 dagar efter skrapning.
Tempar inte.
SaandraR: Vet hur det är att tänka "nu hade vi gjort så/nu hade vi varit såhär långt gångna osv..". Jag tycker att det känns som att jag spiller tid? Får panik av att det är november och kan bara tänka på hur mysig julen skulle blivit med en bebismage..
Jag har en konstig känsla att om det tar sig igen så blir det en höstbebis, vet inte vart det kommer ifrån men man kan ju alltid hoppas : )
Jag hoppas vi alla får plus snart igen!
fruPalmkvist: trist! Hoppas på bättre tur nästa månad : )
Zombiemamma: Grattis!! Vilken fantastisk nyhet!! : )
Jag är lite fundersam. Förra helgen har jag ordentlig värk över ena äggstocken och fick positivt ÄL-test på söndagen. På tisdag släppte värken. Kände inte riktigt igen ÄL-flytningarna (det som kom var vattnigt) men tänker att kroppen nog inte riktigt är som innan MA så jag tänkte inte så mycket på det. Nu till det konstiga: Det är först igår och idag som jag har fått de där ÄL-flytningarna (vita, trådiga).. Ska inte de komma innan/under ÄL? För den borde ju vara över nu...
Man kan ju alltid hoppas : D
Det får bli lite mer varannan dag sex, för att vara på den säkra sidan ; )