Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?
Hej på er! Hoppar in i den här tråden. Var på gynakuten i fredags där de såg att hjärtat inte slog. Var i v 9+5. Hade också gjort ett vul i v 7+4 där allt såg bra ut. Då undrar man ju dystert vad som hänt därefter och varför...
Åkte in till akuten då i fredags för jag hade jättesmå blödningar, var ju ingen som trodde det skulle vara så illa, små blödningar ska ju vara så normalt...
Känner mig rätt bitter, det skulle ju bli rn aprilbebis vilket kändes så himla bra ur all planering. Ville absolut inte få barn mitt i sommaren i värmen men nu måste väl det bli den nya drömmen istället ändå..,
Har två barn och vi är lite äldre både jag och maken så därför är jag så oerhört angelägen om att det inte ska dröja för länge, vill inte ha för stor åldersskillnad, yngsta fyller tre snart.
Själva missfallet har inte startat ännu, fick cytotek i fredags men de verkar inte ha gett någon effekt, småblöder bara lite. Ska kontakta gyn imorgon igen, ringde idag men de tyckte jag skulle avvakta. Vill ju bara få det här överstökat och få börja om igen. Vet att de rekommenderar att man ska vänta en mens men det struntar jag i, får jag äl kommer vi köra. Förstår inte varför jag skulle vänta för att de ska få lättare att datera som läkaren sa...
Suck, jag känner mig verkligen bitter. Mår ganska bra egentligen men ältar mycket... Skönt att ha huttat en tråd att få skriva av sig i!