Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?
Lider med er, jag är precis i samma sits, vet precis hur det känns..så himla ledsamt och tråkigt.
Jag och min sambo har försökt i 13 månader med att försöka få barn, när vi hade försökt i ett år gick vi på en infetilitetsutredning (hann o ta blodprov o spermietest) pang sa d så var jag gravid helt plötsligt. Vi var överlyckliga i ca 3 dagar, sen fick jag en blödning. Fick då ett tidigt missfall i v 5.
Vi gav inte upp hoppet utan valde att kämpa vidare, lyckades bli gravid igen utan någon mens i mellan som varades fram till i förra veckan när jag var på ultraljud. (skulle göra kubbtest) o där ligger jag o märker att d e något på tok, såg ett litet foster som saknade hjärtaktivitet, detta är d värsta jag vart med om (va då i v11) vi som var så lyckliga. vart på 2 kontroller sen dess o nu fått en liten liten blödning med inget mer, fick cytotec som jag skall börja ta imorgon eftersom inte min kropp reagerat på att stöta ut fostret..orkar inte gå runt med detta, tar väldigt mycket psykiskt o tanken av att veta att man bär på något som inte lever (som vart dött i 3,5 veckor) vill bara att detta skall vara över nu!!!
Haft 2 missfall, vill inte ha ett 3:e... Någon som vart i min sits och lyckats den 3 graviditeten??