Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?
Hej
Får jag hoppa in här? Fick missfall igår och är så ledsen. Först blev det ingen mars bebis och nu ingen juli bebis heller. Vågar vi försöka igen? Är så megadepp idag..:(
Hej
Får jag hoppa in här? Fick missfall igår och är så ledsen. Först blev det ingen mars bebis och nu ingen juli bebis heller. Vågar vi försöka igen? Är så megadepp idag..:(
Tack för värmande ord. Jag vet att det är värst nu och tiden gör sitt. Känns som om det enda som kan " hela mig" är att bli gravid igen. Har ju inte ens slutat blöda. Förra gången väntade jag en mens men tror inte att jag kommer att göra det denna gång .. Är det dumt och farligt? Alltså att börja försöka igen direkt när man slutat blöda?
Jag fick blinkande gubben idag!! Så glad att något händer iaf. Har ju snart gått 4veckor. Utifrån tråden som solros78 länkade till så räknar jag inte med fast gubbe än på ett tag. Men glad iaf att det kanske närmar sig något.
Hej
Hur snabbt testade ni negativt efter mf?
Jag va på gynmottagningen igår, eftersom jag har så ont och dom hittade inget, allt såg bra ut å så. Det hon rekommenderade var att äta p-piller eller bli gravid..
Jag skulle äta Alvedon och naproxen för det onda, men det hjälper inte.
Så någon som har något tipps?
Jag tänker nästan tvärtom att jag inte vågar göra vul nånsin mer... Säkert bara en efter reaktion men tänker att jag kommer inte testa digitalt eller göra vul och stressa upp mig.