Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?
Skriv gärna sen hur det gick :)
Hoppas ni får ett nytt plus snart igen :)
Hej! Ser att många verkar ha plusat! vad kul =) Grattis!!
Jag visar äntligen negativt test 2,5 v efter cytotec. Var på återbesök i onsdags och hon sa att jag hade väldigt tjock slemhinna men trodde det berodde på ÄL och såg inga graviditetstrester. Jag skulle däremot höra av mig om jag inte fick mens om 2-3 veckor... men eftersom jag bara blödde 4 dagar och inte blödit eller haft ont efter så antar jag att det är ''över''...
Vi har ju bestämt att hoppa denna ägglossning utifall det finns några rester kvar där inne så att inte de nya ägget fäster fel. Men jag undrar nu :
Hur fungerar det med ÄL test? Efter denna mens, vilken dag skall jag börja testa? Brukade ha ÄL 14 dagar innan mens tidigare men vet inte om det förändrats.
Någon som har koll på ÄL tester??
Men då börjar jag testa på dag 9 kanske då. Klurigt värre! Hoppas å att mensen kommer bara och att gynekologen hade rätt om att det inte var något kvar!
Hej!
Fick MF för snart 5v sedan . Blödde bara 4 dagar efter cytotec och nu exakt på dagen 4 veckor efter missfallet fick jag min mens. Men alltså HERRE gud vad jag blöder mkt. Mer än efter cytotecen. Fick den i Torsdags och blöder ff mycket till och fr¨n Tänkte börja testa den 25 med Äl test, allts dag 12 i cykeln Eller borde jag testa innan? Har alltid haft 28 dagars cykel. Och mensen kom på klockan 4 veckor efter missfallet, så jag kan ju hoppas att cykeln kommer vara den samma som innan....
Så jäkla luddigt med Ältester tycker jag. Vill inte missa ägglossningen nu när vi väntat en hel månad ....