Inlägg från: Zandra0711 |Visa alla inlägg
  • Zandra0711

Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

Jag hoppar in, fick ont igår med en liten blödning och åkte in, skulle vara i v.10 men fostret var i v.5-6 och inget litet hjärta som tickade. Ska tillbaka om 1v för kontroll så att han inte tog fel sa han, men har väldigt ont och blöder mkt. Så nu hoppas jag att allt bara skall komma ut så att vi kan börja om på nytt... Han hittade även en förändring på ena äggstocken som nu måste kontrolleras för han kunde inte förklara vad det var..

• Zandra0711

Kom precis hem från gynakuten för att få hjälp med smärtlindring då jag varken visste om jag skulle stå, ligga eller gå av på mitten av smärta och kände jag var trött efter sammanlagda knappa 6tim sömn sedan i fredags. Jag träffar en jättebra gynläkare som även gjorde ul och nästan allt var ute. Dock 17mm kvar så var tvungen att komma tillbaka på ett återbesök då gränsen var vid 15mm. Men sååå skönt att det nästan är klart! Sedan det den andra gynläkaren förmodligen sett var min gulekropp så det var så skönt att det var bra :). Nu ska bara det sista lilla ut sedan är det invänta mens och börja om igen :)

• Zandra0711

Vilka Ältest tycker ni är bäst? Aldrig använt ältest innan men vill veta nu med säkerhet så fort blödningen från mitt mf är klar :)

• Zandra0711
    Skorpan89 skrev 2013-09-25 07:05:44 följande:
    Cb-digital! Jag gjorde så att jag började testa med testlagrets äl-test, när jag såg stegring på dom började jag med cb digital. Blev lite billigare på så sätt :)

Solros78 skrev 2013-09-25 09:58:24 följande:
    Jag tycker digitala test är överlägsna, både ältester och gravtester. Man slipper gissa...

Tack! :)
  • Zandra0711
    paron skrev 2013-09-25 13:49:03 följande:
    Jag va på äl +13 igår. Gick och köpte ett digitalt nu. Spar den till morgonkisset imorgon bitti, på min födelsedag. Hoppas det kan ge mig lite tur :) mensen har inte kommit idag iaf och ingen mensvärk. Hoppas hoppas hoppas!!

Lycka till! :D
  • Zandra0711

Vad kul att ni plussar! :D Själv var jag på återbesök idag 1v efter mitt mf startade, livmodersinflammation, så nu är det 2 st olika antibiotika i 10dgr :/. Men sen skall jag nog vara på banan igen hoppas jag. Nä nu måste jag försöka sova, nattjobbare som man är så fastnar man gärna uppe, men imorn är det barnkalas tidigt OCH långt bort så det blir att sova så man orkar ;) Godnatt och återigen STORT grattis till alla som plussat 😃

• Zandra0711
    paron skrev 2013-09-28 08:28:55 följande:
    Beklagar verkligen :/ hoppas du läker fort så att ni får försöka igen. Och ha det så roligt på kalaset :) Kram

Ja det hoppas jag med :), både jag och sonen var helt slut efter kalas på bushuset :)
Svar på tråden Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?