Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?
Hej. Jag har ett barn sen innan som precis fyllde fyra och nu började det bli dax för syskon. Vi fick till det på allra första försöket efter att jag slutade med p-piller, vilken lycka! Jag fick missfall den 24 juli, hade blödigt lite till och från en vecka innan själva missfallet skedde. Jag hade precis passerat vecka 12. Sorg är bara förnamnet. Blödde vad jag kan minnas ca 5 dagar efter missfallet, kroppen skötte allt själv, ingen skrapning. Kanske en vecka efter att jag slutade blöda visade stickan att jag inte längre hade graviditetshormonerna kvar i kroppen. Hade sex så ofta lusten infann sig därefter i förhoppning om att det skulle ta sig igen, men lusten har väl varit si sådär nu, har varit sorgsen och arg efter mf. Hur som haver så kom mensen idag! Tyvärr ingen bebbe på första nya försöket, men firar lite idag att mensen kom ändå! Det innebär väl förhoppningsvis att ägglossningen är igång igen! Fick mens typ en månad efter missfallet, runt det datumet jag brukar ha mens.. Så nu blir det nya tag!!!!!