Inlägg från: Skorpan89 |Visa alla inlägg
  • Skorpan89

Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

Hej allihopa! Man känner sig ganska ensam när man får MF. Men jag har märkt nu efter mitt missfall i v.7 att det är väldigt vanligt. Men så fruktansvärt jobbigt. Jag hade inte en tanke på att jag skulle få MF eftersom min första graviditet gick så bra från dag 1. Nu kör jag stenhårt med ägglossningstest för att försöka pricka in den innan menen kommer tillbaka :p Kram på er

• Skorpan89

Hej allihopa! Jag fick missfall den 20 augusti vecka 6+3. Idag har jag äntligen fått ägglossning igen! Så nu kör vi på. Kommer ta ett gravtest den 27/9 (om jag kan hålla mig så länge). Har tagit sig på första försöket två gånger tidigare, har en dotter på 14 mån så jag vet ju att min kropp "kan" vara gravid. Lycka till allihopa och hoppas vi kan vara gravida tillsammans i en annan tråd snart :)

• Skorpan89
    Zombiemma skrev 2013-09-11 11:18:24 följande:
    Beklagar ditt mf! Hoppas det går bättre nu för dig! Jag har oxå 2 barn sedan tidigare så det är ju en lättnad att kroppen vet vad den gör iaf . Lycka till!

Tack! :)
  • Skorpan89
    Zombiemma skrev 2013-09-20 09:48:33 följande:
    Hur går det för er andra tjejer? Nån som är nära? Själv är jag nu på bim+4.. Har fortfarande mycket symptom, måste nog testa snart, är ju en vecka sedan jag testade sist..

Är på bim-7 eller bim-5, svårt att räkna ut pga av missfallet. Får hem tester idag och hoppas kunna hålla mig nån dag innan jag testar!
  • Skorpan89

Skulle aldrig kunna hålla mig så länge som du Zombiemma :p Jag har också bim på onsdag! (Eller fredag) har inte full koll. Men om jag får hem mina tester imorgon så testar jag då :) Har konstant molvärk som drar ner mot låren och igår började jag få ont i ryggen, så det är ganska spännande nu! :D

• Skorpan89
    paron skrev 2013-09-22 20:56:22 följande:
    Jag har ett test som ligger och vill gärna testa imorgon bitti, men nu tänker jag hålla mig till på ons! Jag har testat allt för mycket nu och bara fått neg. Sist jag va gravid så testade jag mig BIM +3, och fick då ett väldigt svagt streck. Får nog vänta i ett par dagar nu innan det visar, OM det nu är något!

Okej :) jag testade också på bim+3 förra gången och fick ganska svaga streck. Det var inget jag la märke till då men nu i efterhand vet jag att plusset borde vart starkare. Tänk när man var yngre, då trodde man att man blev gravid hur lätt som helst. Det går ju inte riktigt såå lätt har man fått erfara..
  • Skorpan89
    Zombiemma skrev 2013-09-22 21:39:10 följande:
    Åh nej , rosa flytningar.. då är det väl kört då, Skit! Jaja, då har man lärt sig att absolut inte lita på sin kropp då. Hundra symptom men ingenting. Hur i hela friden ska man kunna vet sen då.. Suck!

Å nej! Men det är ju inte helt ovanligt om man är gravid. Tänker du testa?
  • Skorpan89
    Zombiemma skrev 2013-09-22 22:22:36 följande:
    Ja jag måste nog testa typ imorgon el tisdag.. Nu har det slutat iaf, var på toa nyss och då var det ingenting.. Får se om det kommer igång inatt..

Håller tummarna hårt!
  • Skorpan89
    Zombiemma skrev 2013-09-23 07:48:26 följande:
    Äckelvarning!! Jag blir lite knäpp idag tror jag bestämt.. Inatt mös vi och när jag gick på toa kom det blodblandat slem, men bara lite grann. Tog på fn binda och tänkte att "nu då"? Men nä, nada!?! Vårtorna är lite ömmare idag och frukosten ville jag inte alls ha.. Hann gå på toa innan test så det blev inget idag heller. Får nog bli ett test imorn iaf (om inget händer dvs)

De låter ju ganska bra! Men om du nu är många dagar över bim så kan du ju testa vilken tid på dygnet som helst ;)
  • Skorpan89
    paron skrev 2013-09-23 16:07:09 följande:
    Skorpan! Har du testat ännu? :)

Ja jag har testat! Men vet inte om jag törs tro på det. Testade med ett clearblue plus och sågs ett svaaagt plus. Vet ni om dessa tester visar spökstreck? Bim-3-4 idag. Testade inte med morgonurin.
Svar på tråden Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?