Inlägg från: Anonym (Nr3) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nr3)

Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

Hoppar in här om det går bra!

Fick ett tidigt mf den 18/8 och testade neg redan dagen därpå, var även på kk där jag fick veta att allt var borta och det såg bra ut.

Tror jag hade äl för ca en och en halv v sedan och har haft molvärk ända sedan dess, nu ömmar även brösten lite, det ilar i bäckenet och magen, är trött och jag mår lite illa..

Kan det vara på v igen? Eller är jag bara skengravid tro?

• Anonym (Nr3)
    paron skrev 2013-09-09 14:44:28 följande:
    Välkommen :) Beklagar verkligen! Visst finns det chans att du är gravid igen :) vänta tills du ska ha din beräknade mens. Får du den inte så gör ett test :) Lycka till!

Tack!

Ja jag har verkligen varenda känning som jag har haft vid mina andra grav, och är sååå himla yr och trött. Det jobbiga är att jag inte vet till 100% hur lång cykel jag har efter mf. Innan har den varit ca 26 dagar.. I så fall har jag bim på fredag... Vill ju veta nu!!

Lycka till själva! Nu vill vi plussa!!!
  • Anonym (Nr3)
    undrande03 skrev 2013-09-09 15:38:45 följande:
    Här har mensen kommit. Vaknade inatt av värken.

Dock inte så mycket som de brukar va

:(

Tråkigt men de är väl bara att ta nya tag. Någongång kanske de blir min tur. Just nu så ser jag barn och gravida överallt, jag blir knäpp!

Jag beklagar

Jag ser oxå bara magar och bebisar överallt! Håller tummarna för nästa sväng!!
  • Anonym (Nr3)

Åh nej tjejer nu gjorde jag nog nåt dumt!!! Av misstag tig jag en Ipren! Jag tror verkligen att jag kan vara gravid, fast väldigt tidigt.. Hjälp! Tror ni det påverkar i så fall??

• Anonym (Nr3)

[quote=71060658][quote-nick]Emaria skrev 2013-09-10 20:20:30 följande:[/quote-nick]Tror inte det ska vara någon fara, speciellt inte nær det ær så tidigt! [/quote

Tack!

Nä efter att ha googlat runt lite så tror jag oxå att det är lugnt.. Men man blir ju bara så himla nojig, blir lite less på mig själv

• Anonym (Nr3)

Danni83: Ja jag har helt slutat hemma men var såklart på tjänsteresa och tänkte mig inte för när jag bad om en värktablett.. :-/

Men som du säger, det borde ju inte vara någon fara om det nu är så att jag är gravid!

Hur går det för alla andra? Närmar ni er testdagar?

Svar på tråden Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?