Inlägg från: Anonym (ledsen&känslig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ledsen&känslig)

Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

hej... jag fick missfall i torsdags. o har jätte ont nu, kommer jätte hugg i magen i bland. men kom ut en gele klump så tor att allt är borta men ska kolla det på fredag. o tycker jag blöder väääldigt mycke.. 

Nån här som gjort en skrapning ?? Gör det ont ?? O va hhänder ?

Danni 83 skrev 2013-08-23 14:31:36 följande:
    Teresiat: Hur länge efter mf testade du? Jag har antagligen passerat första äl efter mf och väntar på första mensen nu om någon vecka. Funderar på att testa bara för att se att det är neg, men så blir man lite snål.. kanske ska köpa billiga RFSU test bara för att se.

Jag har inte skrapat, men visst borde man få bedövning om det är smärtsamt? De skrapar väl ur livmordern så att rester pch dyl kan försvinna? Är ju rätt vanligt så jag tror inte att det någon fara! Ska du skrapa?

Linda: Håller alla tummar!! Blödning i tidig graviditet behöver ju inte betyda någonting!!
    plop skrev 2013-08-23 14:37:08 följande:
    jag blev skrapad, dom sövde mig när dom gjorde ingreppet ( tror dom alltid gör det) ont gjorde det inte efter att jag vaknat upp ut narkosen.
    nä ska ta det medesinskt ist... för är lite rädd för sövningen  så vill göra allt innan man verkligen måste det.. :(

Svar på tråden Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?