• many87

Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

Vi vill gärna också bli gravida igen men kommer högst troligt inte lyckas..
    Fick MA för 2,5v sen gjorde abort hemma för 2v sen.. Ska in till min läkare nu i mitten av augusti och kolla så allt är borta..

Men psykiskt är de jobbigt.. Upp å ner höra dagen..

• many87

Vi har ett barn sen innan men hon är ivf barn å denna graviditet var också med hjälp ned sprutor å så, på sista försöket. Har bara egen äl några gånger per år.. Nu väntar vi till nästa år sen gör vi en ny ivf om inget hänt tills dess..

Visst är de orättvist med allas magar... Håller helt med.. Jag försöker å inte tänka på graviditet alls eftersom vi troligen inte kommer bli gravida själva men de känns svårt.. Varje dag är ju upp å ner...

• many87

Jag mår okej, visst är vissa dagar jobbigare än andra..är otroligt ledsen å sörjer men samtidigt så tacksam över de vi har..
    Har en dotter sen innan å är ännu mer tacksam nu över stt vi har henne..
    Ska till läkaren på onsda å kolla så allt kommit ut..
    Vi kommer fortsätta utan skydd då jag troligen ändå inte kommer bli gravid så nästa höst blir de ny ivf..

• many87

Teresist
    Finns inga tider man ska vänta, mest vi som väljer (känslomässigt) att vänta ett tag till.,

Har varit hos läkaren idag.. Allt har kommit ut.. Skönt de iallafall.. Men har infektion i livmodern.. Prover visar inget men dom säger att kroppen gått i sorg därför jag är trött hela tiden.. Så nu måste jag låta kroppen "sörja"...

Svar på tråden Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?