Min 16-åring stjäl öl hemma
Jag tycker du gjorde fel man snokar inte skulle hata mina föräldrar om dom gjorde så. Sen så kan man ju räkna ölen, eller låsa in den. Men han lär ändå få tag på öl, om han vill.
Jag tycker du gjorde fel man snokar inte skulle hata mina föräldrar om dom gjorde så. Sen så kan man ju räkna ölen, eller låsa in den. Men han lär ändå få tag på öl, om han vill.
Eller som kanske andra säger. visa att de inte är så coolt, och bjud på en öl. Men köp inte ut ifall han frågar om de.
De ger signaler om att de inte är coolt att dricka. Det ger signaler om att han inte känner att han gör någon revolt om alkoholen då blir den inte lika kul. Tror du att pojken ändå inte kommer att dricka ? Ja kunde fixa sånt när ja var 14 år. De är inga problem för han att fixa öl, det är bättre att lära ut hur man dricker måttligt där krossade jag dina argument. //tjejen från kusten
Haha ... Nä om ungen ska röka blir de inget körkort och inga pengar här men sånt funkade inte på mig..//tjejen från kusten
tjejen från kusten haha jo ja du kanske har rätt men känns som att dom testar ändå