Närmar sig 30 och längtar efter +
Jessica 85 skrev 2013-10-17 09:01:46 följande:
Millispillis: Jo det har gått bra! I somras var jag ute och sprang varannan dag och skärpte upp ätandet, mindre portioner och mindre fika. Gick ner riktigt bra faktiskt. Nu så tränar jag 2-4ggr i veckan zumba, cirkelträning, core och spinning. Har hållt vikten ganska bra och det är nog för att jag kommit igång med regelbunden träning. Matmässigt försöker jag att tänka på vad jag äter, så just nu kör jag ingen diet utan försöker leva sunt :)Får jag fråga hur era karlar tar den här barnlösa situationen? Min sambo säger inte så mycket och när man pratar om det så säger han att det får ta den tid det tar osv. Han är inte så insatt och läser inget eller kollar upp eller frågar heller för den delen. Han är definitivt ingen grubblare vilket jag själv är.
Han är inte den som läser och kollar upp dock, den biten är det jag som står för. = ) Men jag fick honom att göra ett sånt där hemmaspermatest i våras i alla fall. = )
Vet inte om det är bra eller dåligt, men när jag går och tjatar om symtom och sånt innan BIM så är han alltid helt negativ och säger att det är nog inget och att jag inbillar mig... Vilket jag ju uppenbarligen gör, men det vore ju roligt att hoppas tillsammans.... = )