CHTM skrev 2014-07-16 11:27:47 följande:
Ja vanta ar ju ju verkligen roligt :P
Om man tar BIM efter al test sa har jag det om 11 dagar men ar redan pa dag 30 nu. Har iof ganska oregelbunden och har haft nagra valdigt langa cykler, over 40 dagar forut sa det skulle ju inte vara sa konstigt egentligen.
Har aldrig hort om att agget inte slapper forsta gangen, men sa kan det ju vara? Har ingen aning om vad kroppen har for sig egentligen..
Tog ett garv test innan jobbet igar som var neg, men nar jag kom hem pa kvallen sa sag jag ett svagt tunnt streck sa jag testade igen imorse och efter 10 minuter sa tyckte jag att jag sag ett jatte svagt streck men sen sag jag det inte langre och sen sag jag det igen sa jag har ingen aning om jag bara inbildar mig eller om det var nagot dar. Brukar inte halla pa sahar men min man ar bortrest sa jag kan halla pa utan att skammas :)
Vi har som tur ar precis bestamt oss for att flytta sa nu har jag nagot nytt att tanka pa sa jag inte blir helt galen, aven om det kanske ar forsent for det redan :)
9 dagar kvar for dig.. Ja det ar en evighet..
Åh, spännande om du har skymtat ett streck! Har du gjort det förut nån gång?
Man kan verkligen stå och stirra på dom där, till slut vet man inte om man inbillar sig att det är ett streck... = ) Hoppas verkligen att det blir starkare!
Roligt med flytt! Var bor ni nånstans nu?