Inlägg från: Nyfiken gul |Visa alla inlägg
  • Nyfiken gul

Är det så här? (Facebook)

om det är så här? 

ha ha nej verkligen inte...

bara dom som är osäkra på sig själva försöker följa något slags schema för hur man får bete sig.

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Nyfiken gul
    stjärna77 skrev 2013-07-17 15:05:13 följande:
    Anledningen till frågan är att det nästan uteslutande ser ut på det sättet, inte att jag tycker att man ska bete sig så.
    beror nog kanske på vilken ålderskategori man har på sina vänner o sig själv .

Min man är 50 år och varken han eller hans jämngamla vänner lägger ut en massa ölbilder, partybilder eller sånt. Skulle aldrig förekomma.  Däremot pratar dom ofta o gärna om sina älskade familjer , diskuterar politik, frågar om meckarproblem på sina bilar o motorcyklar och lägger ut bilder på sina husrenoveringar.   

Däremot mina yngre vänner som är runt 20-25 och dessutom singlar, tjejer o killar. Där dräller det av partykort, styrkekramar och  semesterbilder från Ibiza o en massa annat. 
  • Nyfiken gul
    stjärna77 skrev 2013-07-17 18:30:45 följande:
    Fast det jag kanske egentligen undrar är om man bara förväntas lägga ut bilder på sina barn, skriva hur mycket man älskar sin familj etc efter man har fått barn ( iaf om man är kvinna)? Jag älskar också mina barn över allt annat och tycker att min familj är bäst i världen, men jag ser ingen tjusning i att skriva det på fejan varje dag. Om inte annat så är det ju sjukt ointressant för andra att läsa. Hellre sånt som kan väcka lite tankar eller debatt, men då kanske man har valt fel forum.
    det förväntas ingenting. Man lägger ut exakt vad man vill o hur man vill.   Jag skiter högaktningsfullt i om nån bland mina vänner sitter o  förväntar sig en massa från mig. JAG bestämmer över MITT liv. Punkt.  Om nån inte gillar det jag publicerar är det faktiskt deras problem o alla är fria att ta bort mig om det inte passar. Enkelt.
Svar på tråden Är det så här? (Facebook)