Inlägg från: vadskajaghetadå |Visa alla inlägg
  • vadskajaghetadå

Varför vill ni ha barn?

*kastar in hängpatten i armhålan*

altså jag undrar såhär

vem fan bryr sig om man får lite hängbröst eller lägger på sig lite efter graviditeten?

är det det som är det viktiga i livet?

att se ut som en barbiedocka eller?

• vadskajaghetadå

haha!

ja då var jag redan dömd innan!

• vadskajaghetadå

våra liv ser inte så mycket annorlunda ut, men våra liv är mycket mer innehållsrika, meningsfulla med honom här.

vi fick en otrolig tuff start på livet och jag fick inte hålla i honom förns efter 1 vecka..vi höll på att förlora honom så jag vet inte om det spelar någon roll men jag har aldrig sett det som nåt så otroligt stort och omtumlande..på nåt sätt

även fast jag älskar honom och att livet ser annorlunda ut

• vadskajaghetadå

altså jag har inte kännt dom känslorna kebnekaisa beskriver men det kan som sagt ha med starten att göra...
    det där magiska, himlavälvande....

det ahr inget med kärleken till hom att göra,,men jag har alltid gråtit så fort jag sett en förslossning på teve, jag har alltid sett det som nåt sort..den vaginala förlossningen

jag fick inte vara med om det till slut jag blev snuvad...på den viktigaste stunden i vårat liv...det första mötet

• vadskajaghetadå

jag håller med om att folk inte behöver lägga sig i om man inte vill ha barn och folks skitsnack och tissel och tassel, men jag tycker bara att det är dumt att inte skaffa barn pga anledningarna som TS nämnt, hängbröst etc

att kroppen är så viktig

om 30-40 år har de flesta av oss hänpattar och skrynkliga kroppar, nån gång ska det ändå ske, löjligt att inte kunna "offra" sin kropp åt något som ändå kommer att bli dallrigt tids nog......

• vadskajaghetadå

ja jag bara höll med

Svar på tråden Varför vill ni ha barn?