Varför vill ni ha barn?
Barn är väl valfritt, men någon hysteri tycker jag inte det är.... frågan är lite VAD du gör i ett forum som familjeliv.... tala om att du inte vill ha barn??
Du är ju i den åldern då många bildar familj och då är barn ganska självklara...
Jag skulle aldrig kunna tänka mig ett liv utan, de är mitt allt - mitt liv! Jag älskar dom så ofantligt att de gör ont i hjärtat i skrivandet stund.... Att inte kunna få uppleva den känslan är för mig ofattbart...
De är väl jättehärligt att du kommit till insikt va du vill här i livet eller hur?
Jag kan bara inte förstå hur man kommer fram till ett sådant beslut, jag jobbar på ett äldreboende och ser så många ensamma människor som inte har någon släkting som hälsar på eftersom de inte har några barn. Jag säger inte att de är en garanti att de kommer nån bara för man har barn, men chansen är betydligt större!
Jag e nog verkligen din raka motsats, jag fick mitt första barn när jag var 21 - idag är jag 28 och har tre stycken och jag är inte klar ännu.........