• 2013

Vad gör man när barnet öppnar bilbältet under körning

Det finns ingen som helst anledning för ts att lägga till att barnet har autism.
    Problemet ts vill ha hjälp med är att barnet öppnar bilbältet och tillsägningar fungerar inte. Varför tillsägningarna inte fungerar är irrelevant.

• 2013
    skogsvitter skrev 2013-07-12 22:14:15 följande:
    Fast det är ju faktiskt visst relevant, då det första rådet annars torde vara att se över sin uppfostran och/eller inse att barnet är för litet för bältesstol.
    Om tillsägelser inte fungerar, hur menar du då att de ska "se över sin uppfostran"?.
    Barnet kanske inte får plats i sin bilbarnstol.
    Jag tycker faktiskt inte att ts ska behöva försvara sig eller sitt barn. Frågan är "Mitt barn låser upp bilbältet trots tillsägelser, finns det en annan lösning på problemet"? Kan man inte svara på den frågan så skriver man inget.
  • 2013
    Jimman skrev 2013-07-12 22:19:39 följande:
    Nu står det ju inte så i ts o då är det svårt att veta
    Sant.
  • 2013
    My opinion skrev 2013-07-12 23:03:25 följande:

Blev lite konstigt där. Den röda symbolen var inte riktad mot 2013 och mitt tack var uppriktigt . Råkade bara komma åt symbolen när jag tryckte.
    Ingen fara, jag förstod vad du menade.
    Jag tycker också att det är trist att folk alltid ska ta tillfället i akt att få sig själva att framstå som lite bättre än andra. Och jag tycker inte att man ska behöva skriva ut hela sitt livs historia när man vill ha svar på en enkel fråga.
    Men det var någon som kunde lämna konkreta tips iaf och det var ju bra. Min stora börjar bli lite väl klåfingrig på knappen så jag ska också kolla upp tipset.
Svar på tråden Vad gör man när barnet öppnar bilbältet under körning