Pappan vägrar att lämna tillbaka barnen efter umgänge. Hjälp
Jag var i din sits när vi precis fått dom i vår vårdnadstvist, jag fick ensam vårdnad och boende och han umgänge 3 Tim/vecka, då vägra han att lämna över barnen efter att haft ev i 3v men inga barn hemma besluta så tr att soc tillsammans med polis skulle gå in och hämta barnen, de bestämde en dag och tid jag med soc från min kommun skulle vara där så gick 8 poliser in med vaktmästarens hjälp som öppna dörren med huvudnyckel och tre damer från soc hade till uppgift att ta ett barn var och komma med dem till mig och en från familjerätten stanna tillsammans med polisen kvar i lägenheten och förklara vad han gjort sig skyldig till och under tiden så åkte jag och soc från min kommun hemöver med 4 poliser i eskort i några mil för att kolla så allt var lugnt omkring oss, vi fick skyddat boende den första tiden så han inte skulle kunna göra om det, sen dess har han träffat barnen i 9tim på 6 år. Det kan ta tid men håll huvudet kallt och ha minimal med kontakt med han personligen utan ha kontakten via soc, ligg på soc varje dag och fråga om de vet hur barnen mår just idag och vad som görs från deras sida just idag för att de ska komma hem till dig. Imorgon ringer du med samma frågor och kräv svar och att de kontaktar pappan för info till dig då han vägrar ge dig info.